Το φιλόδοξο και τολμηρό πλάνο ηλεκτροποίησης της γκάμας παρουσίασε η Ford, που περιλαμβάνει την παρουσίαση 3 νέων και τη συνολική προσφορά 9 EVs μέχρι το 2024.
Πρώτο θα λανσαριστεί το 2023 ένα νέο μεσαίο crossover, που θα αποτελέσει το αντίστοιχο του VW ID.4. Καθόλου τυχαίος ο παραλληλισμός με το ηλεκτρικό της «ΦαουΒε», καθώς το επερχόμενο Ford θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB . Το νέο αυτό μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Κολωνίας, υποσχόμενο μέγιστη αυτονομία 500 χλμ. Μια χρονιά αργότερα, το 2024, θα παρουσιαστεί ένα σπορ crossover, που πιθανότατα θα αποτελεί την κουπέ-SUV του προαναφερθέντος C-SUV (ό,τι είναι το ID.5 για το ID.4, με άλλα λόγια). Και αυτό θα κατασκευάζεται στη μονάδα παραγωγής της Κολωνίας.
Το τρίτο μοντέλο επίσης θα εμφανιστεί το 2024 και θα αφορά την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Puma, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Κραϊόβα, στη Ρουμανία. Το Puma EV, μαζί με τα δυο νέα crossovers, θα έρθουν να προστεθούν στη Mustang Mach-E και τις ηλεκτρικές εκδόσεις των επαγγελματικών Ford (Transit Courier, Transit Custom, Tourneo Courier, Tourneo Custom και E-Transit), ολοκληρώνοντας ένα αμιγώς ηλεκτρικό lineup 9 μοντέλων.
Το «Μπλε Οβάλ» στοχεύει σε 1,2 εκατομμύρια πωλήσεις EV με βάση την πλατφόρμα MEB, επενδύοντας παράλληλα 2 δις δολάρια (1,8 δις ευρώ) για την ανέγερση μονάδας παραγωγής μπαταριών στην Τουρκία.