Ο B58 αυτή τη στιγμή είναι ο δημοφιλέστερος 6κύλινδρος κινητήρας, αλλά και ένας από τους πιο αγαπημένους γενικότερα στα χρονικά, της BMW. Λανσαρίστηκε το 2015 ως αντικαταστάτης του N55, φτάνοντας στο σημείο να αναβιώσει την Toyota Supra για την 5η γενιά της. O 3.0λιτρος σε σειρά μονοτούρμπινος, αλλά με υπερτροφοδότη twin scroll, κινητήρας έχει αντέξει στα «φαρμάκια» των ρύπων και συνεχίζει αγέρωχος, δεχόμενος μάλιστα και τονωτικές παρεμβάσεις.
Οι Βαυαροί ανακοίνωσαν πως μέχρι το τέλος του έτους, τα περισσότερα μοντέλα της γκάμας θα δεχτούν στα μηχανοστάσιά τους τη νέα, ισχυρότερη και πιο οικονομική εκδοχή του B58, αρχής γενομένης από τις M240i, M340i και M440i. Σε αυτές η μέγιστη ισχύς τοποθετείται πλέον στα 386 άλογα (από 374) + 17 ίππους (από 11) από τον ηλεκτροκινητήρα του mild hybrid συστήματος, ενώ η ροπή φτάνει τα 540 Nm (από 500). Διόλου ευκαταφρόνητη αύξηση στο νεύρο, η οποία στην περίπτωση της M340i xDrive κόβει 0,1 δλ. για το χρόνο του 0-100 χλμ./ώρα, στα 4,3 δλ. Παράλληλα υπάρχουν οφέλη και στην κατανάλωση.

Η BMW φέρνει ως παράδειγμα την M240i xDrive, που μέχρι πρότινος απαιτούσε 8,8 λίτρα/100 χλμ. κατά μέσο όρο. Με τον αναβαθμισμένο B58 όμως, που κερδίζει και 4 άλογα (στα 382 η τρέχουσα M240i xDrive, στα 386 όπως είπαμε η καινούργια), κατεβαίνει στα 8,0 λίτρα/100 χλμ. Μάλιστα ο εν λόγω κινητήρας θα αποκτήσει και ακόμα ισχυρότερη κορυφαία μορφή, δίνοντας κίνηση στην επερχόμενη M350. Εκεί αναμένεται να αγγίξει τα 420 άλογα, ωστόσο ήδη έχει φτάσει τους 435 ίππους και τα 570 Nm στην Toyota Supra A90 Final Edition. Μελλοντικά αναβαθμίσεις θα δεχτεί και ο twinturbo S58 των M3/M4, εν όψει της νέας γενιάς που περιμένουμε το 2028.
































