Η Audi κάνει πιο «πισωκίνητα» τα σπορ μοντέλα της

  • A251928_medium (1)
  • A251927_medium (1)
  • A251926_medium (1)
  • A251901_medium (1)
  • A251925_medium (1)
  • A251929_medium (1)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/A251928_medium-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/A251927_medium-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/A251926_medium-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/A251901_medium-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/A251925_medium-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/A251929_medium-1.jpg

Ένα μόνιμο παράπονο που είχαμε παλιότερα από τα σπορ Audi, είτε μιλούσαμε για S είτε για RS (εξαίρεση το λαμπρό RS 4 B7), ήταν ότι έβγαζαν «μούτρα». Με τα χρόνια, οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας έκαναν αγώνα απέναντι στην υποστροφή, επιστρατεύοντας λογισμικά και εκσυγχρονίζοντας τη συνεκτική τετρακίνηση (η μόνιμη, με τα τρία διαφορικά, δεν είχε τόσο θέμα) ώστε να δώσουν πιο πισωκίνητα χαρακτηριστικά στα γρήγορα αυτοκίνητα των τεσσάρων κύκλων. Και στο ίδιο ακριβώς μοτίβο συνεχίζουν.

Το Ίνγκολσταντ ανακοίνωσε αναβαθμίσεις για το βενζινοκίνητο S5 και το ηλεκτρικό S6 E-Tron MY26, με πρώτη και καλύτερη το νέο πρόγραμμα οδήγησης Dynamic Plus. Όταν ο οδηγός επιλέξει το εν λόγω mode, ο εγκέφαλος αυτόματα στέλνει περισσότερη ροπή πίσω τόσο μέσω των διαφορικών στο S5, όσο -και πολύ απλούστερα- στην κατανομή ισχύος μεταξύ των δυο ηλεκτροκινητήρων στο E-Tron. Αμφότερα διαθέτουν brake vectoring, για τη βέλτιστη κατανομή της δύναμης μεταξύ των πίσω τροχών, ενώ ταυτόχρονα μπαίνει σε Sport λειτουργία το ESP. Κάτι που, σύμφωνα με τους μηχανικούς της Audi, επιτρέπει την πρόκληση ελεγχόμενης πλαγιολίσθησης από τον οδηγό.

Να θυμίσουμε ότι το S5 χρησιμοποιεί έναν V6 TFSI 3.0 λίτρων με ισχύ 367 ίππων στις 5.550-6.300 σ.α.λ. και 550 Nm στις 1.700-4.000 σ.α.λ., παράλληλα με τεχνολογία MHEV plus, σε συνεργασία με σύστημα τετρακίνησης Quattro και 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,5 δλ. και μέχρι τα 250 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής. Το S6 E-Tron εξοπλίζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω), συνολικής απόδοσης 551 ίππων και 800 Nm, παρέα με μια μπαταρία 100 kWh, κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 240 χλμ./ώρα της επίσης ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής.

Get it on Google Play Download on the App Store