Ειλικρινά πόσο δύσκολη δουλειά είχε να επιτελέσει ο υπεύθυνος εξέλιξης της SSC, στον οποίο ανέθεσαν την βελτίωση του ήδη πανίσχυρου hypercar 1.750 ίππων, του Tuatara.
Και το θέμα είναι πως το κατάφερε και έφερε στο προσκήνιο δυο διαφορετικές εκδόσεις, που η μια στοχεύει στην μέγιστη ιπποδύναμη κι η άλλη στην αεροδυναμική! Ας υποδεχτούμε λοιπόν την «Striker» και την «Aggressor».
Ξεκινώντας με το SSC Tuatara Striker, αυτό προσφέρεται με ένα νέο κι ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο που στο εμπρόσθιο τμήμα του ξεχωρίζει το νέο splitter, αλλά και τα νέα πτερύγια στα πλαϊνά του προφυλακτήρα. Συνεχίζοντας προς τα πίσω, εκεί διακρίνεται η μεγάλη αεροτομή που φροντίζει για την παροχή τεράστιας αρνητικής άντωσης, αλλά κι ένας θεσπέσιος διαχύτης. Σε ότι αφορά την αεροτομή τώρα, όπως ανακοίνωσε ο κατασκευαστής, παράγει 500 κιλά κάθετης δύναμης σε ταχύτητα 257 χλμ./ώρα.
Η δεύτερη έκδοση που δημιούργησαν οι μηχανικοί της SSC, την ονόμασαν Aggressor και προσφέρει κτηνώδη δύναμη, της τάξεως των 2.220 ίππων! Κι αυτό το νούμερο ήταν το μοναδικό που έδωσε κι επίσημα η εταιρεία, καθώς λοιπές λεπτομέρειες του βελτιωτικού πακέτου τις κράτησαν ως επτασφράγιστο μυστικό! Στο κομμάτι της εμφάνισης, η έκδοση Aggressor ενσωματώνει όλο το αεροδυναμικό πακέτο του Striker! Όμως ως Aggressor, το SSC Tuatara δεν μπορεί να κυκλοφορήσει ελεύθερα στους δρόμους και είναι αποκλειστικά για χρήση πίστας. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, η SSC αναμένεται να κατασκευάσει 100 Tuatara, 100 Tuatara Striker και μόλις 10 Tuatara Aggressor, με την τελική τιμή να μην έχει ανακοινωθεί ακόμα!