Βιομηχανικά νέα – παραγωγή αυτοκινήτων
Τα κινεζικά αυτοκίνητα έχουν σπείρει παγκόσμιο πανικό με τις πωλήσεις τους, οδηγώντας τη μια χώρα μετά την άλλη σε επιβολή δασμών. Το παράδειγμα της Ευρώπης, των Ηνωμένων Πολιτειών και της Τουρκίας έρχεται να ακολουθήσει ο Καναδάς, επιβάλλοντας «χαράτσι» 100% σε κάθε νέο ηλεκτρικό όχημα Made in China που περνάει το τελωνείο. Η ανακοίνωση ήρθε χθες […]
Η Ιταλία δεν αστειεύεται σε θέματα βιομηχανίας και οικονομίας, κάτι που φέρνει σε επισφαλή θέση τη Stellantis. Ο λόγος; Ένα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, που ακόμα δεν έχει μπει σε σειρά. Ο πολυεθνικός κολοσσός είχε δεσμευθεί για την ανέγερση μονάδας κατασκευής συστοιχιών, μέσω της ACC. Μιας πολυεταιρικής κοινοπραξίας, όπου έχουν μερίδιο -μεταξύ άλλων- […]
Από το 2014 μέχρι σήμερα, η Volvo έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές. Νέα μοντέλα, θέσπιση κόφτη 180 χλμ./ώρα σε όλη τη γκάμα, παρουσιάσεις ηλεκτρικών, πωλήσεις θυγατρικών (βλέπε Polestar). Το μόνο που δεν αλλάζει, είναι ένα: το XC90. Η SUV ναυαρχίδα των Σουηδών έκανε ντεμπούτο πριν μια δεκαετία, δεχόμενη φρεσκάρισμα το 2021. Η φίρμα από το […]
Η είδηση για την τριμερή σύμπραξη Honda-Nissan-Mitsubishi την προηγούμενη εβδομάδα, τάραξε τα νερά της αυτοκίνησης. Για πολλούς δεν αποτέλεσε έκπληξη, καθώς οι κατασκευαστές -ιδίως οι Ιάπωνες- προχωρούν διαρκώς σε συμμαχίες. Για τον πρώην CEO της Nissan, Carlos Ghosn, όμως, πίσω από αυτή την κίνηση κρύβεται κάτι άλλο. Για όσους δεν θυμούνται ο Ghosn ήταν αυτός […]
H πρώτη plug-in υβριδική και μια από τις ταχύτερες Ferrari όλων των εποχών, μπαίνει και επίσημα στις τελευταίες μέρες της. Η παραγωγή της SF90 Stradale ολοκληρώνεται, εν αναμονή του νέου hypercar που εξελίσσει το Μαρανέλο. Μαζί της και η 812 GTS, που έχει ήδη αντικατασταθεί από τη συγκλονιστική νέα 12Cilindri. Οι εξελίξεις στη γκάμα της […]
Είτε μιλάμε για σπορ, είτε για αγωνιστικό, είτε για super, είτε για hypercar, όταν κοιτάμε τα μπάκετ καθίσματα στο εσωτερικό, συνήθως ένα όνομα αναγράφεται στις πλάτες ή τις ταμπέλες στα πλαϊνά: Recaro. Ο πασίγνωστος Γερμανός κατασκευαστής καθισμάτων, που εδώ και δεκαετίες εξοπλίζει την αφρόκρεμα της αυτοκίνησης, οδεύει προς το τέλος όπως τον γνωρίζαμε, καθώς και […]
Οι δύσκολοι καιροί απαιτούν αποφασιστικές κινήσεις. Οι συνεργασίες αποτελούν το κλειδί στην αυτοκινητοβιομηχανία, με τις ανακοινώσεις για νέες συμπράξεις να διαδέχονται η μία την άλλη. Ακόμα μία φαίνεται πως εξυφαίνεται, αυτή τη φορά μεταξύ Honda, Nissan και Mitsubishi. Όπως αναφέρει το Nikkei Asia, η Mitsubishi φέρεται να προστίθεται στη διμερή των Honda-Nissan που υφίσταται από […]
Η Kia συνεχίζει την αύξηση της παραγωγής προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού. Την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2024, στο εργοστάσιο της Kia που βρίσκεται στη Ζιλίνα της Σλοβακίας, παρήχθησαν περισσότερα από 188.000 οχήματα, που αντιπροσωπεύουν μια αύξηση σχεδόν 3.000 μονάδων & 1,59% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023. Το Sportage […]
Έπειτα από 20 χρόνια παραγωγής και 4 γενιές, το Hyundai Tucson έφτασε στο ορόσημο των 2 εκατ. μονάδων. Το υπ’ αριθμόν 2.000.000 Tucson κατασκευάστηκε πριν λίγες ημέρες στη μονάδα παραγωγής Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC), στο Nošovice της Τσεχίας, αναδεικνύοντας το C-SUV της Hyundai ως το δημοφιλέστερο μοντέλο της φίρμας στην Ευρώπη. «Τα δυο εκατομμύρια […]
Ο όμιλος Stellantis είναι ένα από τα πιο μεγαλόπνοα εγχειρήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα τελευταία 30 χρόνια. Μια συγκέντρωση 14 εταιριών και ανάμεσά τους κολοσσοί (αλλοτινοί και σημερινοί), αλλά και ιστορικά ονόματα. Σε τυχαία σειρά, έχουμε και λέμε: Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Opel, Vauxhall, Peugeot, Abarth, Ram, Dodge, Chrysler, Jeep, Lancia, DS Automobiles και Maserati. Τόσες […]
Τα ελαφριά αυτοκίνητα σπανίζουν ολοένα περισσότερο από τους κατασκευαστές, με τη Suzuki να είναι ένας από τους λίγους που ενστερνίζεται αυτή τη νοοτροπία. Κάτι που δεσμεύεται να κάνει τουλάχιστον μέχρι το 2034, όπως δηλώνουν οι Ιάπωνες στην ανακοίνωση της στρατηγικής τους για τα επόμενα 10 χρόνια. Συγκεκριμένα, οι κινήσεις της Suzuki στην εξέλιξη νέων μοντέλων […]
Η παρουσίαση των νέων A5 και A5 Avant δεν σήμανε μόνο το τέλος του A4, έπειτα από 30 χρόνια πορείας. Αποτέλεσε το «βουλοκέρι» μιας απόφασης, την οποία η Audi διαμήνυε εδώ και 2-3 χρόνια: την κατάργηση των κουπέ και κάμπριο από τη γκάμα της. Το νέο A5, που παίρνει τη θέση του A4, διατίθεται μόνο […]