Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική μέρα για τη VW και την αυτοκίνηση γενικότερα, καθώς ξεκίνησε η παραγωγή του πρώτου αυτοκινήτου της νέας γενιάς ηλεκτρικών μοντέλων, του ID.3. Ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε και έχει εξελιχθεί εξ αρχής για να είναι ηλεκτρικό και δεν πρόκειται για μια ηλεκτρική έκδοση ενός αυτοκινήτου που πωλείται και με θερμικό κινητήρα.
Δείτε ακόμη: Πώς η VW θα βάλει όλο τον κόσμο στην πρίζα!
Η παραγωγή του ID.3 ξεκίνησε στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο του Zwickau, όπου επενδύθηκαν 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ και από το επόμενο έτος θα παραχθούν εκεί περίπου 100.000 ηλεκτρικά μοντέλα. Από το 2021, πάνω από 330.000 ηλεκτρικά VW θα κατασκευάζονται κάθε χρόνο, καθιστώντας αυτό το εργοστάσιο ως το πιο μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Ο όμιλος VW σχεδιάζει να πουλήσει 22 ηλεκτρικά εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως έως το 2028. Στο εργοστάσιο του Zwickau περίπου 8.000 άνθρωποι εργάζονται για την παραγωγή της νέας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και είναι ειδικά εκπαιδευμένοι.
Δείτε ακόμη: 10 Μύθοι και Αλήθειες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το ID.3 δεν διαφέρει σημαντικά σε διαστάσεις από το VW Golf, όμως πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Το ID.3 διατίθεται με τρεις μπαταρίες: Με 45 kWh και αυτονομία έως 330 χλμ., με 58 kWh και αυτονομία τα 420 χλμ. και με 77 kWh και αυτονομία έως 550 χλμ. Ο τοποθετημένος στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής.
Δείτε ακόμη: VW T-Cross: Το ασφαλέστερο μικρό SUV
Πληροφοριακά, το ID.3 θα κοστίζει στη βασική του έκδοση λιγότερο από 30.000 ευρώ και το λανσάρισμά του θα γίνει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2020, ενώ ήδη έχουν γίνει πάνω από 35.000 παραγγελίες.