Η Hyundai ενισχύει την γκάμα της στα SUV με το πιο νέο και μικρότερο μέλος της, το Bayon (προφέρεται «Μπέιον»). Ένα μοντέλο που είναι σε θέση να καλύψει μια μεγάλη μερίδα αγοραστών που αναζητούν ένα μοντέρνο, οικονομικό και πρακτικό αυτοκίνητο.
Το Bayon βασίζεται στο i20, όμως είναι πιο μεγάλο εξωτερικά και έχει μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.490 χλστ. (ή 1.500 χλστ. με τροχούς 17 ιντσών) και μεταξόνιο 2.580 χλστ. Ο θάλαμος των επιβατών είναι παρόμοιος με εκείνον του νέου i20 και παρουσιάζεται κομψός σχεδιαστικά, με πολύ καλή εργονομία και ιδιαίτερα άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (411 λτ.).
Την κίνησή του αναλαμβάνουν τα γνωστά μηχανικά σύνολα βενζίνης, ισχύος έως 120 ίππων. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης των 84 ίππων (κατανάλωση 5,4-5,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 124-129 γρ./χλμ.). Πιο πάνω βρίσκονται οι 3κύλινδροι turbo 1.0 T-GDi των 100 και 120 ίππων (κατανάλωση από 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 118 γρ./χλμ.). Ο 1.000άρης turbo συνδυάζεται και με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid, όπως επίσης, με το «έξυπνο» χειροκίνητο κιβώτιο iMT των 6 σχέσεων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT.
Η παραγωγή του Bayon ξεκίνησε από το εργοστάσιο Hyundai Assan Otomotiv Sanayi (HAOS) που βρίσκεται στη Νικομήδεια της Τουρκίας και λειτουργεί από το 1997. Απασχολεί περίπου 2.500 εργαζομένους και έχει ετήσια δυνατότητα παραγωγής 230.000 οχημάτων. Το εργοστάσιο διαθέτει τέσσερις κύριες γραμμές παραγωγής, που αποτελούνται από τις μονάδες της πρέσας, των αμαξωμάτων, της βαφής και της συναρμολόγησης.
Στην Ελλάδα ήδη βρίσκονται στις εκθέσεις της Hyundai αυτοκίνητα, ενώ σύντομα θα ανακοινωθούν επίσημα τιμοκατάλογοι και αναλυτικοί εξοπλισμοί.