Η Nissan έκανε επανείσοδο το 2014 στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ με το Pulsar, το οποίο σταμάτησε να πουλά στην Ευρώπη το 2018. Τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα με τον 1.200άρη turbo κινητήρα των 115 ίππων και τον πετρελαίου 1.5 dCi 110 PS σε τιμές που βρίσκονται κατά μέσο όρο γύρω στις 11.000-12.000 ευρώ.
Το τελευταίο Pulsar εξελίχθηκε πάνω στην πλατφόρμα CMF-CD της κοινοπραξίας Renault – Nissan, πάνω στην οποία βασίζονταν πολλά μικρομεσαία χάτσμπακ και SUV των δύο αυτών εταιρειών. Διαθέτει μήκος 4.387 χλστ., πλάτος 1.768 χλστ. και ύψος 1.520 χλστ. Το εσωτερικό του είναι καλοφτιαγμένο με τη χρήση μαλακού πλαστικού στο πάνω μέρος του ταμπλό και το καλό φινίρισμα, ωστόσο κάποιες ατέλειες παρατηρούνται στη συναρμογή. Ένα από τα δυνατά σημεία του Pulsar αποτελούν οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό του, μιας και το μακρύ μεταξόνιο των 2,7 μέτρων εξασφαλίζει πολύ αέρα για τα πόδια και των πιο ψηλών. Αρκετός είναι και ο χώρος αποσκευών με τα 385 λίτρα.
Στο δρόμο, το Nissan Pulsar εκπλήσσει ευχάριστα με την πολύ καλή άνεση που εξασφαλίζουν οι αναρτήσεις του. Παράλληλα, είναι σε θέση να ικανοποιήσει ακόμα και σε ρυθμούς γρήγορης κίνησης σε δρόμο με στροφές, παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και ελαφρώς υποστροφική στο όριο με το ESP να επεμβαίνει άμεσα και διακριτικά. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι εμφανείς, ωστόσο δεν επηρεάζουν σημαντικά το σίγουρο πάτημα του αυτοκινήτου. Τα φρένα επαρκούν με την απόδοσή τους αν και η αίσθηση στην πίεση του μεσαίου πεντάλ δεν είναι και η καλύτερη δυνατή. Το τιμόνι από την πλευρά του μπορεί μεν να μην ενθουσιάζει, παρέχει όμως ικανοποιητικά επίπεδα πληροφόρησης.
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο βενζίνης 1.2 turbo με τους 115 ίππους και 190 Nm κινεί με χαρακτηριστική άνεση το Pulsar, εμφανίζοντας πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Επιταχύνει το αμάξωμα των 1.258 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 7,5 λτ./100 χλμ. Πολύ ταιριαστός στο Pulsar είναι και ο 1.500άρης ντίζελ με τα 110 άλογα και την πλούσια ροπή των 260 Nm. Διακρίνεται για την αρκετά καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, τα περιορισμένα επίπεδα κραδασμών και θορύβου και φυσικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Το ντίζελ Pulsar φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ. και στην πράξη η κατανάλωσή του βρίσκεται στα 5,9 λτ./100 χλμ.