Πολύ βολικό αυτοκίνητο με 4.000 ευρώ

  • Fiat-Panda-2003-1
  • Fiat-Panda-2003-3
  • Fiat-Panda-2003-2
  • Fiat-Panda-2003
  • Fiat-Panda-2003-(4)
  • Fiat-Panda-2003-(6)
  • Fiat-Panda-2003-4
  • Fiat-Panda-2003-(7)
  • Fiat-Panda-2009-(3)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Panda-2003-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Panda-2003-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Panda-2003-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Panda-2003.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/09/Fiat-Panda-2003-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/09/Fiat-Panda-2003-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Panda-2003-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/09/Fiat-Panda-2003-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/04/Fiat-Panda-2009-3.jpg

Πολλοί είναι οι οδηγοί που ψάχνουν για ένα μικρό και βολικό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με λίγα λεφτά ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, λόγω των πηγμένων από οχήματα δρόμων που έχουν… στενέψει όσο ποτέ άλλοτε. Άλλωστε και παρκαρισμένο πλέον που αφήνει κανείς το αυτοκίνητό του, δεν ξέρει αν θα το βρει στην αρχική του κατάσταση, μιας και τα μικροχτυπήματα δίνουν και παίρνουν.

Όσοι λοιπόν θέλουν ένα πολύ εξυπηρετικό μεταχειρισμένο αμάξι για να μετακινούνται στην πόλη χωρίς να δαπανήσουν ένα πακτωλό χρημάτων, θα καλυφθούν ιδανικά από το δεύτερης γενιάς Fiat Panda. Είναι πολύ φθηνό στην αγορά και στη χρήση, απλό στην συντήρησή του, με «χιλιομετροφάγους» βενζινοκινητήρες FIRE και πανεύκολο στην οδήγηση και στο παρκάρισμα. Μεταχειρισμένα Fiat Panda δεύτερη γενιάς προσφέρονται δεκάδες, ενώ με 4.000-5.000 ευρώ υπάρχουν πολλά διαθέσιμα (κυρίως μεταξύ 2006-2012).

Τα περισσότερα από αυτά εφοδιάζονται με τον πολύ «γερό» τετρακύλινδρο, 8βάλβιδο κινητήρα των FIRE των 1.242 κ.εκ., ενώ υπάρχουν αρκετά σε πιο απλές εκδόσεις εξοπλισμού (Active με άβαφτους προφυλακτήρες) και με το μικρότερο FIRE των 1.108 κ.εκ. Το 1.200άρι μηχανικό σύνολο με τους 60 ίππους και τα 102 Nm ροπής από τις μόλις 2.500 σ.α.λ. είναι επαρκέστατο για την πόλη, ενώ φτάνει και για «εξορμήσεις». Εμφανίζει καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ συνδυάζεται κατάλληλα με το 5άρι χειροκίνητο σασμάν και το πολύ βολικό λεβιέ ταχυτήτων που είναι ψηλά τοποθετημένος στη βάση της κονσόλας και έχει κοντές διαδρομές. Επιταχύνει το Panda στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14 δλ., φτάνει τη μέγιστη ταχύτητα των 155 χλμ./ώρα και καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. Το μοτέρ των 1.1 λτ. αποδίδει 54 άλογα και 88 Nm στις 2.750 σ.α.λ., φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 15 δλ. και την τελική των 150 χλμ./ώρα.

Την ευκολία στους χειρισμούς ενισχύουν το μίνι διαστάσεων αμάξωμά του (μήκος 3.538 χλστ., πλάτος 1.590 χλστ. και ύψος 1.539 χλστ.), οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η ελαφρώς υπερυψωμένη θέση οδήγησης και το ελαφρύ τιμόνι που γίνεται «πούπουλο» με το πάτημα του διακόπτη «City». Οι αναρτήσεις του με τη μαλακή ρύθμιση σε συνδυασμό με τα ψηλού προφίλ ελαστικά και τις ζάντες μικρής διαμέτρου (155/80/R13 από το εργοστάσιο), είναι ό,τι πιο κατάλληλο για τους γεμάτους ανωμαλίες ελληνικούς δρόμους.

Παρά τα χρόνια του, το δεύτερης γενιάς Panda παραμένει ένα νεανικό αυτοκίνητο με στιλάτο σχεδιασμό εξωτερικά και στο εσωτερικό του. Σε αυτό κυριαρχεί η πλατιά κεντρική κονσόλα με την πολύ καλή εργονομία και τον ψηλά τοποθετημένο λεβιέ των ταχυτήτων. Η ποιότητά του παραμένει καλή και με τα τωρινά δεδομένα, αφού τα σκληρά πλαστικά του είναι ανθεκτικά και γεροδεμένα. Οι χώροι του επαρκούν για τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος, χάρη και στον αρκετό αέρα για τα κεφάλια και τα υπερυψωμένα καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών με το μεγάλο άνοιγμα έχει χωρητικότητα 206 λίτρα και φτάνει για τις καθημερινές ανάγκες, αλλά και για εκδρομή με μικρούς σάκους.

Να υπενθυμίσουμε ότι το δεύτερης γενιάς Fiat Panda παρουσιάστηκε το 2003, ενώ το 2007 δέχτηκε ορισμένες αλλαγές, όπως η προσθήκη μαύρων πλαστικών στο εσωτερικό του (αντί τα ανοιχτά γκρι) και νέες υφασμάτινες επενδύσεις. Επίσης, αντικαταστάθηκαν τα σήματα της Fiat και στη θέση του στρογγυλού μπλε τοποθετήθηκε ένα κόκκινο. Βελτιώσεις δέχτηκε ξανά το 2009, ενώ η παραγωγή του σταμάτησε το 2012.

Get it on Google Play Download on the App Store