Ο περισσότερος κόσμος κινείται εντός πόλεων, οπότε θέλει ένα αυτοκίνητο ευέλικτο, «τσιγγούνικο» σε καύσιμο, με σπιρτόζικο κινητήρα, εύκολο στο παρκάρισμα και να με λιγοστά πάγια έξοδα. Ζητούμενα που παρέχουν τα μίνι μοντέλα, γι’ αυτό και είναι περιζήτητα στα μεταχειρισμένα, μιας και με λίγα χρήματα είναι πολύ εξυπηρετικά.
Όπως είναι για παράδειγμα το Peugeot 107. Το ανανεωμένο με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2011-2013 μπορεί να το βρει κανείς σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 5.500 ευρώ (ανάλογα πάντα με την κατάσταση, χιλιόμετρα, εξοπλισμό κ.λπ.), αποτελώντας μια ιδανική πρόταση για χρήση στην πόλη. Ο μίνι «λέων» παραμένει νεανικός σε σχεδιασμό, ενώ οι μικρές του διαστάσεις (μήκος 3.430 χλστ., πλάτος 1.630 χλστ., ύψος 1.470 χλστ. και μεταξόνιο 2.340 χλστ.), διευκολύνουν ιδιαίτερα τον οδηγό στα στενά, ελιγμούς και παρκάρισμα.
Οι αναρτήσεις με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση, φιλτράρουν με ικανοποιητικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων και σε συνδυασμό με τα πλατιά μετατρόχια, ευνοείται η σταθερότητά του σε ποιο ανοιχτούς δρόμους και σβέλτες ταχύτητες. Στις στροφές τα όρια πρόσφυσης θέτουν κυρίως τα στενά ελαστικά, όμως και πάλι η συμπεριφορά του είναι ελεγχόμενη. Άλλωστε δεν θα πάρει κανείς το 107 για να τρέχει στα βουνά.
Το 3κύλινδρο 12βάλβιδο 1.000άρι μηχανικό σύνολο με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων ταιριάζει γάντι στο ελαφρύ αμάξωμα των 850 κιλών, συνδυάζοντας σπιρτάδα με λιγοστές απαιτήσεις σε καύσιμοι. Οι 68 ίπποι προσδίδουν καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ.), η ελαστικότητα ικανοποιεί, όπως και το τράβηγμα ειδικά από τις μεσαίες στροφές και άνω, όπου αποδίδεται και η ροπή (93 Nm/3.600 σ.α.λ.). Επίσης, η πραγματική κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,0 λτ./100 χλμ. Αρνητικά γνωρίσματα αποτελούν η τραχύτητα του μοτέρ και ο θόρυβος, που γίνονται αισθητά στην καμπίνα σε πιο γρήγορες ταχύτητες.
Όσον αφορά το εσωτερικό του 107, όπως και στα ομόσταυλα Citroen C1 και Toyota Aygo, η εικόνα είναι συνολικά λιτή και τονίζεται από τα σκληρά πλαστικά και τις ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες. Από πλευράς χώρων, οι εμπρός επιβάτες θα φιλοξενηθούν άνετα, όχι όμως και οι πίσω, γιατί ο αέρας για τα πόδια είναι λίγος. Παραχωρήσεις θα γίνουν με τις αποσκευές, μιας και τα 139 λίτρα του πορτ μπαγκάζ με το ψηλό κατώφλι επαρκούν μόνο για τσάντες και μικρούς σάκους.
Σημείωση: Τα εικονιζόμενα αυτοκίνητα δεν αφορούν αγγελία.