Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έχουν πάρει τα πάνω τους τον τελευταίο καιρό, τόσο σε πωλήσεις όσο και σε τιμές, λόγω κυρίως της αύξησης των τιμών στα καινούργια και στις καθυστερήσεις στις παραγωγές και κατά επέκταση στις παραδόσεις.
Όσοι αναζητούν τώρα ένα μικρό μοντέλο χωρίς να ξοδευτούν πολύ για να εξυπηρετήσουν τις καθημερινές τους αστικές μετακινήσεις αλλά και πιο μακρινές όποτε χρειαστεί, τότε το προγενέστερο Ford Fiesta 1.5 TDCi θα τους καλύψει πλήρως. Στις αγγελίες υπάρχουν δεκάδες τέτοια με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2015-2017 και σε τιμές που κυμαίνονται κατά μέσο όρο μεταξύ 9.000 έως 10.000 ευρώ.
Ο 8βάλβιδος 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος. Στην αρχική με 75 ίππους και 185 Nm ροπής και στην πιο δυνατή των 95 ίππων και 215 Nm ροπής. Σαφώς το πιο ισχυρό μοτέρ είναι προτιμότερο, καθώς ταιριάζει ιδανικά στο Fiesta, συνδυάζοντας σβέλτες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Συγκριμένα το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 181 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ. και κατανάλωση δοκιμής στα 5,5 λτ./100 χλμ. Παράλληλα τα επίπεδα θορύβου που παράγει είναι χαμηλά, ενώ εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις εν κινήσει.
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου ανήκει και η οδική του συμπεριφορά. Το μικρό Ford είναι ευέλικτο, πολύ προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, όπως και άνετο. Παράλληλα εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά στον οδηγό του, χάρη στη στιβαρότητα του πλαισίου και την πολύ καλή σταθερότητά του.
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για το προγενέστερο Fiesta, διατηρεί μια «φρεσκάδα» εξωτερικά και στο εσωτερικό του. Η ποιότητα των υλικών είναι αρκετά καλή και αναβαθμίζεται από την χρήση αφρώδους υλικού στο ταμπλό, ωστόσο κάποιες ατέλειες στη συναρμογή δεν απουσιάζουν. Από πλευράς χώρων για τους επιβάτες, το Fiesta βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του, που σημαίνει ότι 4 άτομα δεν θα στριμωχτούν. Ικανοποιητικό για τα δεδομένα της εποχής του είναι το πορτ μπαγκάζ των 290 λίτρων.