Οι περισσότεροι οδηγοί κινούνται κυρίως εντός πόλεων, οπότε θέλουν ένα αυτοκίνητο ευέλικτο, οικονομικό στη χρήση, εύκολο στους χειρισμούς και πρακτικό. Επίσης, να είναι εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα κομφόρ (ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, ηχοσύστημα, αερόσακους κ.λπ.), αλλά να κοστίζει όσο το δυνατόν λιγότερα λεφτά.
Πολύ χαμηλές τιμές υπάρχουν μόνο στα μεταχειρισμένα, όπως είναι ένα ποσό της τάξεως των 5.000 ευρώ, προκειμένου να κάνει κανείς τη δουλειά του χωρίς να ξοδευτεί. Βέβαια θα χρειαστεί ένα καλό ψάξιμο και να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι, ενώ πάντα υπάρχει το ρίσκο της εμφάνισης βλάβης.
Σε αυτά περίπου τα χρήματα πωλούνται Fiat Panda του 2009 – 2011, με τους κινητήρες των 1.1 λτ. και 1.2 λτ. Τα 1.200άρια έχουν καλύτερο εξοπλισμό και περισσότερη δύναμη, ενώ συνήθως αυτά με το μικρότερο μοτέρ και τους άβαφτους προφυλακτήρες τα προτιμούσαν εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων.
Το μίνι «ημίψηλο» με το κοντό σε μήκος αμάξωμα των 3.538 χλστ. αποτελεί ένα ιδανικό όχημα για την πόλη. Παρκάρει εύκολα, στρίβει άνετα στα στενά, η σχετικά ψηλή θέση οδήγησης και οι πολλές γυάλινες επιφάνειες ευνοούν την ευελιξία, ενώ το ελαφρύ τιμόνι (ειδικά με το πάτημα του City) κάνει τις μανούβρες παιχνίδι. Παράλληλα, οι αναρτήσεις του με τη μαλακή ρύθμιση και τα ψηλού προφίλ ελαστικά είναι κατάλληλα για τους γεμάτους λακκούβες και μπαλώματα δρόμους.
Αν και πολύ μαζεμένο σε διαστάσεις, το προγενέστερο Panda είναι σε θέση να μετακινήσει 4 άτομα κανονικού αναστήματος χωρίς στρίμωγμα. Το πορτ μπαγκάζ των 206 λίτρων επαρκεί για τις καθημερινές ανάγκες, ενώ το μεγάλο του άνοιγμα διευκολύνει τη φορτο-εκφόρτωση. Στα θετικά του στοιχεία ανήκει ακόμα η καλή ποιότητα, η απροβλημάτιστη εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων και ο ψηλά τοποθετημένος και βολικός επιλογέας των ταχυτήτων. Από την άλλη πλευρά, η φαρδιά κονσόλα μπροστά, δεν θα εξυπηρετήσει τους πιο ψηλούς και σωματώδεις οδηγούς.
Όσον αφορά τον «παλαίμαχο» αλλά αξιόπιστο 1.200άρη 4κύλινδρο κινητήρα Fire των 60 ίππων και 102 Nm ροπής, είναι επαρκέστατος για την πόλη, γιατί είναι ελαστικός, προσφέρει καλές επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 14,0 δλ.) και δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις σε βενζίνη (κοντά στα 7,0 λτ./100 χλμ.). Ένα από τα σημεία που θα πρέπει να ελεγχθεί, είναι ο μηχανισμός της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού, γιατί συνήθως εμφανίζει βλάβη και χρειάζεται αντικατάσταση.
Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.