Nissan Juke 1.5 dCi αξίζουν για τα λεφτά τους

Η Nissan έχει ισχυρή και μακροχρόνια παράδοση στα SUV, τόσο με το πρώτο μικρομεσαίο SUV, το Qashqai που παρουσιάστηκε το 2006, όσο και με το αμέσως μικρότερο Juke, το οποίο έκανε ντεμπούτο το 2010 και αμέσως ξεχώρισε για τον ευφάνταστο έως εκκεντρικό του σχεδιασμό. Παρά την ιδιαίτερη αισθητική του, το πρώτο Juke πέτυχε εμπορικά, αφού σημείωσε 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις.

Πολύ δημοφιλής στην γκάμα του Juke ήταν ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi της Renault. Ένα μοτέρ που έχει «γράψει» άπειρα χιλιόμετρα σε πολλά μοντέλα διαφόρων μαρκών, προσφέροντας αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τώρα μεταχειρισμένα Juke 1.5 dCi προσφέρονται αρκετά και σε ένα μεγάλο εύρος τιμών (περίπου από 11.000 έως 15.000 ευρώ), ανάλογα τη χρονολογία, τα χιλιόμετρα, την έκδοση κ.λπ.

Ό,τι πρέπει ο 1.5 dCi 110 PS κινητήρας

Ανεξαρτήτως χρονολογίας, o 4κύλινδρος και 8βάλβιδος ντίζελ των 1.461 κ.εκ. ταιριάζει ιδανικά στο Juke. Η ισχύς των 110 ίππων και η ροπή των 260 Nm είναι αρκετές για το κόμπακτ αμάξωμα των 4.135 χλστ. μήκους και βάρους κοντά στους 1,3 τόνους. Από τις 1.750 σ.α.λ. και άνω που αποδίδεται η ροπή, το μηχανικό αυτό σύνολο έχει γεμάτο τράβηγμα, είναι ελαστικό και προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ.) και κυρίως εν κινήσει. Γεγονός που συνδράμει και το πολύ καλής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο. Μόνο στις χαμηλές στροφές γίνεται αισθητό το χαρακτηριστικό κροτάλισμα, όμως στο ταξίδι δεν ενοχλεί. Μεγάλο προσόν είναι και η κατανάλωση, που βρίσκεται κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που τονίζει το νεανικό στιλ του πρώτης γενιάς Juke, είναι η ευχάριστη οδηγική του αίσθηση. Κάτι που συμβάλλουν οι αναρτήσεις με την σφιχτή ρύθμιση και το τιμόνι με το σωστό βάρος και την καλή αίσθηση. Παράλληλα με την επιλογή «Sport» μέσω του D-Mode το σύστημα διεύθυνσης βαραίνει περισσότερο και η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι πιο άμεση. Από την άλλη όμως πλευρά όσοι δίνουν έμφαση στην άνεση δεν θα ικανοποιηθούν, γιατί οι αναρτήσεις κάνουν αισθητές στους επιβάτες τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων.

Οι διαφορές του Juke facelift

Σχεδιαστικά, το facelift Juke διακρίνεται εξωτερικά από τα ανασχεδιασμένα ψηλά φώτα LED ημέρας, τη νέα μάσκα, τους νέας σχεδίασης προφυλακτήρες, την προσθήκη LED φλας στους καθρέπτες και τα αλλαγμένα πίσω φανάρια. Στο εσωτερικό το ανανεωμένο έχει νέες επενδύσεις, ενώ σε κάθε περίπτωση τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν τόσο με την υφή τους όσο και με το φινίρισμα και συναρμογή. Στους χώρους το ανανεωμένο βελτιώθηκε σημαντικά στο χώρο αποσκευών, αφού από τα 251 λίτρα μεγάλωσε σε 354 λίτρα. Οι χώροι των επιβατών είναι ίδιοι και σχετικά περιορισμένοι για τους πίσω φιλοξενούμενους, ειδικά ως προς το ωφέλιμο ύψος.

Get it on Google Play Download on the App Store