Χιλιάδες οδηγοί κινούνται καθημερινά στα αστικά κέντρα, διανύοντας κουραστικά χιλιόμετρα, ακόμα και όταν πρόκειται για κοντινές αποστάσεις. Οπότε η ευελιξία και η ευκολία στους χειρισμούς παίζουν σημαντικό ρόλο, μαζί με την όσο το δυνατό χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Για αυτό τα μικρά αυτοκίνητα έχουν υψηλή ζήτηση, όχι μόνο στα καινούργια, αλλά και στα μεταχειρισμένα.
Ανάμεσα στα πάρα πολλά μοντέλα που προσφέρονται, μια κατάλληλη λύση αποτελεί το προγενέστερο, τέταρτης γενιάς Nissan Micra. Λανσαρίστηκε το 2010, ανανεώθηκε το 2013 και αντικαταστάθηκε από το τελευταίο Micra, το 2017. Σήμερα τα Micra K13 facelift που διατίθενται από ιδιώτες και εμπορίες είναι δεκάδες και στην πλειοψηφία τους πωλούνται μεταξύ 8.000-10.000 ευρώ. Σίγουρα με τόση προσφορά, ο ενδιαφερόμενος θα βρει αυτό που του κάνει, αφού έχει κάνει και τους απαραίτητους ελέγχους που ισχύουν για κάθε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Καταρχήν, το ανανεωμένο Micra ξεχωρίζει αμέσως εξωτερικά από τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μάρκα και προφυλακτήρες. Το στρογγυλεμένο αμάξωμά του με μήκος 3.780 χιλιοστών ευνοεί πάρα πολύ τους ελιγμούς και το παρκάρισμα, συν του ότι το αυτοκίνητο είναι πανεύκολο στην οδήγηση. Οι αναρτήσεις του με τη μαλακή ρύθμιση φιλτράρουν με καλό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ωστόσο στο εσωτερικό περνούν θόρυβοι και κραδασμοί. Το τιμόνι του έχει το απαιτούμενο βάρος γύρω από τη θέση της ευθείας, όμως ελαφραίνει και χάνει σε αίσθηση όταν το αυτοκίνητο στρίβει. Άλλωστε το προηγούμενο Micra είναι ένα «εργαλείο» πόλης και δεν απευθύνεται σε όσους δίνουν έμφαση στην οδηγική αίσθηση.
Από την άλλη πλευρά ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.200άρης κινητήρας με τους 80 ίππους και τα 110 Nm ροπής διαθέτει την απαραίτητη ζωηράδα. Από τις χαμηλές στροφές εμφανίζει θετικό τράβηγμα και απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, επιταχύνοντας άνετα (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ.) το μικρό και ελαφρύ αμάξωμα των 910 κιλών. Η λειτουργία του μοτέρ ικανοποιεί σε γενικές, γραμμές, αν και μικρο-δονήσεις στο ρελαντί μεταφέρονται στο εσωτερικό του Micra. Η απαιτήσεις του σε καύσιμο βρίσκονται κοντά στα 6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, συμβάλλοντας στο οικονομικό προφίλ του αυτοκινήτου.
Αυτό γίνεται αντιληπτό και στο εσωτερικό, από την ευρεία χρήση των σκληρών πλαστικών με την σχετικά άγρια υφή. Όμως η συναρμογή τους είναι γεροδεμένη και αντέχουν με το πέρασμα του χρόνου. Στο ανανεωμένο Micra του 2013 ανασχεδιάστηκε ο πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα με την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων NissanConnect (στις πιο πλούσιες εκδόσεις). Επίσης προστέθηκαν νέες υφασμάτινες επενδύσεις στις εμπρός πόρτες και στα καθίσματα. Αναφορικά με τους χώρους των επιβατών, τέσσερα άτομα θα χωρέσουν χωρίς παραχωρήσεις. Όμως το πορτ μπαγκάζ των 265 λίτρων είναι μικρό και για τα δεδομένα της εποχής του.