Όπως στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, έτσι και στα μεταχειρισμένα η προσφορά είναι πάρα πολύ μεγάλη. Ο ενδιαφερόμενος έχει να επιλέξει μεταξύ εκατοντάδων μοντέλων, ωστόσο χρειάζεται καλό ψάξιμο προκειμένου να βρεθεί εκείνο που έχει διατηρηθεί στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και πωλείται σε μια ελκυστική τιμή.
Αναμενόμενα, λόγω των ανατιμήσεων στα καινούργια, τα μεταχειρισμένα λίγων ετών έχουν πάρει και αυτά τα πάνω τους. Δεν λείπουν μάλιστα περιπτώσεις που μοντέλα 5ετίας έχουν χάσει από ελάχιστη ή καθόλου αξία σε σχέση με την τιμή που αγοράστηκαν. Οπότε για να αποκτήσει κάποιος φθηνό μεταχειρισμένο θα πρέπει να κοιτάξει αρκετά χρόνια πιο πίσω.
Στα μικρομεσαία, μια πολύ οικονομική λύση, αλλά με ισχυρή παράδοση στην αξιοπιστία, το οποίο παράλληλα ήταν δημοφιλές στα «νιάτα» του στην Ελλάδα, είναι το δεύτερης γενιάς Nissan Almera. Παρουσιάστηκε το 2000 και ανανεώθηκε το 2003, με τα «φρεσκαρισμένα να ξεχωρίζουν από το ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματός τους, με τα διαφορετικά φανάρια, μάσκα και προφυλακτήρες. Διατίθενται σε 3θυρα, 4θυρα και 5θυρα, με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ABS, μετωπικούς αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, ηχοσύστημα κ.λπ. Οι πιο πλούσιες εξοπλίζονται και με μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο ταμπλό, για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου (π.χ. έλεγχο του κλιματισμού). Οι τιμές για μοντέλα του 2004-2008 κυμαίνονται κατά μέσο όρο στις 3.500 ευρώ (+/-1.000 ευρώ).
Το γεμάτο καμπύλες τελευταίο Almera, έχει μήκος 4.184 χλστ. και χώρο αποσκευών 355 λίτρων με το 3/5θυρο αμάξωμα, ενώ το σεντάν είναι πιο μεγάλο, με 4.425 χλστ. μήκος και πορτ μπαγκάζ 460 λτ. Συνεπώς, το πιο συντηρητικό τριών όγκων μικρομεσαίο Nissan θα καλύψει πιο εύκολα τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας. Οι καμπύλες αφθονούν και στο ταμπλό του Almera, όπου τα σκληρά πλαστικά είναι καλά συναρμολογημένα και ικανοποιούν με την ποιότητά τους.
Για την κίνηση όλων των αμαξωμάτων φροντίζει το δημοφιλές στην εποχή του 1.500άρι μηχανικό σύνολο, ισχύος 98 ίππων και 136 Nm ροπής. Η Nissan ανακοίνωνε επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και τελική ταχύτητα 177 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. Το μοτέρ αυτό ικανοποιεί σε ελαστικότητα και επιδόσεις, όμως στα μείον είναι ο αισθητός θόρυβος που παράγει και φτάνει στην καμπίνα, καθώς και ο μέτριος σε αίσθηση επιλογέας των ταχυτήτων με τις μεγάλες διαδρομές. Στο δρόμο, το Nissan Almera εστίαζε στην άνεση και όχι στο να προσφέρει σπορτίφ αίσθηση. Εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένο, θα πρέπει να γίνουν απαραιτήτως έλεγχοι στα μηχανικά του μέρη, όπως και στα αμορτισέρ, φρένα, λάστιχα (π.χ. σε ΚΤΕΟ), για τυχόν αστοχίες ή σοβαρές βλάβες που έχει παραμελήσει ο κάτοχός του.
Σημείωση: Τα εικονιζόμενα αυτοκίνητα δεν αφορούν αγγελία.