Κατά την επιλογή ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, ένας από τους τομείς που δίνεται βαρύτητα είναι και αυτός της αξιοπιστίας. Κάποιες μάρκες – μοντέλα έχουν ισχυρή παράδοση, ενώ άλλες είναι πιο «ασθενέστερες». Βέβαια, σε κάθε περίπτωση παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο η συντήρηση και ο τρόπος οδήγησης. Ένα μοντέλο το οποίο σε έρευνες εμφανίζει χαμηλή συχνότητα εμφάνισης βλαβών, μπορεί εν τέλει να παρουσιάζει ζημιές, εφόσον ο ιδιοκτήτης του δεν το προσέχει καθόλου. Επίσης, το ότι κάποιο αυτοκίνητο είναι ακριβό, δεν σημαίνει σε καμία των περιπτώσεων ότι θα βγάλει λιγότερες βλάβες από ένα φθηνότερο.

Ένα πάρα πολύ οικονομικό σε τιμή και κόστος χρήσης – συντήρησης παλαιότερο μοντέλο που έχει στεφθεί νικητής με τα λιγότερα προβλήματα, είναι το Suzuki Alto έβδομης γενιάς. Παρουσιάστηκε το 2008 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2014, ενώ είχε και το δίδυμο αδελφάκι του, το Nissan Pixo. Σύμφωνα με τη Warrantywise, τον κορυφαίο πάροχο εγγυήσεων aftermarket στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Alto συγκέντρωσε τον υψηλότερο δείκτη αξιοπιστίας με σκορ 95,1/100. Μεταχειρισμένα Alto 7ης γενιάς πωλούνται αρκετά στην Ελλάδα και με ένα μέσο όρο τιμών κοντά στις 5.000 ευρώ.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο «εργαλείο» για την πόλη, αφού με μήκος μόλις 3.500 χλστ. και πλάτος 1.600 χλστ. «σφηνώνει» παντού και παρκάρει πανεύκολα. Οι αναρτήσεις του εμφανίζουν νευρικότητα στα διαδοχικά μπαλώματα των δρόμων λόγω του σχετικά σφιχτού σεταρίσματος και των μικρών διαδρομών, ενώ ο πίσω άκαμπτος άξονας αναπηδά και αντιδρά ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε νορμάλ ταχύτητες αυτοκινητόδρομου (π.χ. 120 χλμ./ώρα) διαθέτει την απαιτούμενη σταθερότητα, με το τιμόνι του να ικανοποιεί σε βάρος και αμεσότητα όχι όμως και σε πληροφόρηση. Ο 1.000άρης τρικύλινδρος 12βάλβιδος κινητήρας με τους 68 ίππους και τα 90 Nm ροπής στις 3.400 σ.α.λ. έχει την απαραίτητη ζωντάνια και ελαστικότητα σε αστικές κυρίως συνθήκες, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ. Βέβαια σε πιο γρήγορους ρυθμούς αργεί να αναπτύξει ταχύτητα. Το «τρέμουλο» του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο περνάει στο εσωτερικό και αυτό είναι κάτι που μπορεί να ενοχλήσει. Η Suzuki ανακοίνωνε μεικτή κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 89 ευρώ.
Τη λιτή εικόνα του αυτοκινήτου ακολουθεί και το εσωτερικό του, όπου ξεχωρίζουν το τριάκτινο τιμόνι, ο στρογγυλός πίνακας οργάνων και το ξεχωριστά τοποθετημένο στροφόμετρο (εκτός της βασικής έκδοσης). Οι μουντές γκρι-μαύρες αποχρώσεις μετριάζουν το διάκοσμο, όπως επίσης και τα φθηνά σε όψη και υφή σκληρά πλαστικά με τις ατέλειες στο φινίρισμα. Από πλευράς χώρων, στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα γόνατα και τα κεφάλια είναι οριακός για φιλοξενούμενους έως 1,75 μ. Πολύ μικρός είναι και ο χώρος αποσκευών των 129 λίτρων. Στα μείον και τα πίσω παράθυρα που ανοίγουν μόνο προς τα έξω.







































