Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας που ο κόσμος γυρίζει από τις διακοπές στην καθημερινότητά του, οι μαθητές και οι φοιτητές επιστρέφουν ή πάνε για πρώτη φορά στα θρανία τους και οι δρόμοι γεμίζουν ξανά κίνηση και μποτιλιάρουν τα μεγάλα αστικά κέντρα. Κάποιοι θα χρειαστούν ένα οικονομικό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για τις όποιες μετακινήσεις τους (π.χ. στη δουλειά, σχολείο, δραστηριότητες, το πανεπιστήμιο κ.λπ.). Αυτό θα πρέπει να είναι ευέλικτο, εύκολο στην οδήγηση και στο παρκάρισμα, να έχει χαμηλά έξοδα χρήσης και συντήρησης και να παρέχει τους απαιτούμενους χώρους για τέσσερις επιβάτες και τα καθημερινά ψώνια, τσάντες, σακίδια κ.λπ.
Μια αξιόπιστη και αξιόλογη πρόταση αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου με ένα εύρος τιμών μεταξύ 5.000-6.000 ευρώ, είναι το πρώτης γενιάς Hyundai i10. Σε αυτά τα χρήματα πωλούνται αρκετά μοντέλα των χρονολογιών μεταξύ 2008-2013 και σίγουρα κάποιο από όλα αυτά θα βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Φυσικά, ακόμα και για το πιο λαμπερό σε εμφάνιση, με τις μικρότερες ορατές φθορές και τα λιγότερα χιλιόμετρα, θα πρέπει να γίνονται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι, όπως άλλωστε ισχύει για όλα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Το πρώτης γενιάς Hyundai i10 έγινε γρήγορα πολύ δημοφιλές στην Ελλάδα, όπου συνεχίζει να έχει ζήτηση και ως μεταχειρισμένο. Το νεανικό του στιλ με το γεμάτο απαλές καμπύλες αμάξωμα των 3.585 χλστ. μήκους, 1.595 χλστ. πλάτους και 1.540 χλστ. ύψους, είναι πολύ βολικό για τους στενούς και πηγμένους δρόμους. Το Hyundai i10 θα εξυπηρετήσει πολύ στις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας, όπως στο πήγαινε – έλα στη δουλειά, στη μεταφορά παιδιών στο σχολείο, φροντιστήριο και δραστηριότητες, για το σούπερ μάρκετ κ.ο.κ. Παρουσιάζεται εξαιρετικά εύκολο στην οδήγηση, στο παρκάρισμα και στους ελιγμούς γενικότερα.
Από πλευράς κινητήρων, τα περισσότερα Hyundai i10 πρώτης γενιάς εφοδιάζονται με τα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα 1.1 MPi και 1.2 MPi. Το μικρότερο μοτέρ αποδίδει 67 άλογα και 98 Nm, τα οποία επαρκούν για την πόλη. Η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ., τελική ταχύτητα 151 χλμ./ώρα και κατανάλωση 5 λτ./100 χλμ. Το πιο δυνατό 1.200άρι με τα 78 άλογα και τα 119 Nm, εξασφαλίζει αισθητά πιο γρήγορες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ. Στο ανανεωμένο Hyundai i10, ο 1.2 MPi κινητήρας απέκτησε 86 ίππους και 121 Nm ροπής εξασφάλιζε 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ.
Παρά τα χρόνια που μετράει, το Hyundai i10 πρώτης γενιάς παραμένει νεανικό και ως προς τον σχεδιασμό του εσωτερικού του. Μπορεί να μην έχει όλα αυτά τα σύγχρονα γκάτζετ και τις ψηφιακές οθόνες, όμως είναι λειτουργικό, ο οδηγός εγκλιματίζεται γρήγορα με τα διάφορα -λίγα- χειριστήρια και νιώθει πολύ άνετα. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η προσεγμένη -για μίνι αμάξι- ποιότητα, αφού δεν υπάρχουν ακάλυπτες επιφάνειες και τα πλαστικά είναι γερής συναρμογής. Επίσης, τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος θα βολευτούν (πόσο δε μάλλον παιδιά στο πίσω κάθισμα), ενώ το πορτ μπαγκάζ των 225 λίτρων φτάνει για τις καθημερινές ανάγκες.