Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου δεν είναι εύκολη υπόθεση για αρκετό κόσμο, λόγω των σημαντικών αυξήσεων τιμών που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Για παράδειγμα το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο είναι το Mitsubishi Space Star στις 14.390 ευρώ, όταν πριν από μια 5ετία που λανσαρίστηκε το ανανεωμένο μοντέλο εκκινούσε από 10.640 ευρώ. Ανάλογες ή και υψηλότερες ανατιμήσεις έγιναν και σε άλλα μίνι και μικρά αυτοκίνητα, τα οποία στην καλύτερη περίπτωση πωλούνται από σχεδόν 16.000 ευρώ.

Οπότε θέλοντας και μη, μια μεγάλη μερίδα οδηγών θα στραφεί προς τα μεταχειρισμένα γιατί δεν τους φτάνουν τα χρήματα. Μία από τις πιο οικονομικές επιλογές για τα χρόνια του, την κατηγορία και τον κινητήρα του είναι το 5ης γενιάς Opel Corsa E, το οποίο λανσαρίστηκε στα τέλη του 2014. Τότε το 1.3 diesel 95 PS 3d προσφέρονταν από 14.900 ευρώ το 3θυρο και από 15.300 ευρώ το 5θυρο. Τώρα μεταχειρισμένα του 2015-2018 πωλούνται σε ένα εύρος τιμών που κυμαίνεται μεταξύ 7.000-9.000 ευρώ, όταν στα ίδια λεφτά προσφέρονται μικρότερα αυτοκίνητα βενζίνης.
Στα βασικά πλεονεκτήματα του ντίζελ Corsa Ε ανήκει ο 1.300άρης πετρελαιοκινητήρας με τη χαμηλή κατανάλωση και την αρκετά καλή απόδοση. Το ιταλικό μηχανικό αυτό σύνολο (είναι ο Multijet της Fiat) αποδίδει 95 ίππους και 195 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Το 4κύλινδρο και 16βάλβιδο αυτό μοτέρ εμφανίζει θετικό τράβηγμα από χαμηλά και ελαστικότητα, προσφέροντας σβέλτες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ.) και κυρίως εν κινήσει. Κατά τη λειτουργία του δεν περνούν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έντονοι κραδασμοί και το χαρακτηριστικό κροτάλισμα είναι μειωμένης έντασης. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει αραιή κλιμάκωση στοχεύοντας και εκείνο με τη σειρά του στην χαμηλή κατανάλωση, αφού σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 5 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 87 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Οι αναρτήσεις του φιλτράρουν με αποτελεσματικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης. Θετικό είναι το γεγονός ότι οι κλίσεις που παρουσιάζει στις στροφές δεν είναι ενοχλητικές, με το Corsa έτσι να επιδεικνύει σταθερότητα αλλά και ουδέτερη συμπεριφορά όταν πιεστεί. Ωστόσο, το τιμόνι δεν παρέχει καλή πληροφόρηση και ο επιλογέας ταχυτήτων είναι ασαφής σε κούμπωμα.
Το εσωτερικό του προγενέστερου Opel Corsa είχε αναβαθμιστεί σημαντικά από το προ ανανέωσης μοντέλο. Το ταμπλό του καλύπτεται στο πάνω μέρος από μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας, ενώ προσεγμένη είναι η συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων. Η εργονομία είναι καλή προς όλα τα χειριστήρια με το (προαιρετικό) σύστημα infotainment ή ΙntelliLink της Opel να διαθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη και ελαφρώς άβολη γιατί τα καθίσματα είναι σκληρά και σχετικά στενά για τους πιο εύσωμους.. Οι χώροι είναι επαρκείς για τέσσερις επιβάτες, με τον τετραγωνισμένο χώρο αποσκευών να μετρά 285 λίτρα.














































