Καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα προσφέρονται πάρα πολλά, ικανοποιώντας κάθε απαίτηση του αγοραστή και κάθε τσέπη. Στα μεταχειρισμένα μεγαλύτερη ζήτηση έχουν τα πιο μικρά, ενώ ειδικά όσοι με λίγα διαθέσιμα χρήματα ψάχνουν ένα αμάξι κυρίως για την πόλη θα προσανατολιστούν σε κάποιο mini ή supermini μοντέλο. Μεταξύ αυτών μια πολύ τίμια και αξιόπιστη λύση σε χαμηλές τιμές, είναι το πρώτης γενιάς Hyundai i10.
Το μικρότερο Hyundai λανσαρίστηκε το 2008, ανανεώθηκε το 2011 και αντικαταστάθηκε από τον ομώνυμο διάδοχό του το 2013. Σήμερα διατίθενται δεκάδες στην αγορά των μεταχειρισμένων, με μοντέλα του 2010-2013 να πωλούνται κατά μέσο όρο κοντά στις 6.000-7.000 ευρώ. Στο βασικό εξοπλισμό του ανήκουν τα πολύ απαραίτητα, όπως είναι αερόσακος οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, air condition και ηχοσύστημα. Υπάρχουν και πιο πλούσια με ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αερόσακο συνοδηγού και πιο πολλά στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας.
Το ανανεωμένο Hyundai i10 ξεχωρίζει εξωτερικά από τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μάσκα και προφυλακτήρες. Το κόμπακτ αμάξωμά του με το μήκος των μόλις 3.566 χιλιοστών αμάξωμά εξυπηρετεί αφάνταστα στην πόλη, γιατί είναι εξαιρετικά ευέλικτο, εύκολο στο παρκάρισμα και σίγουρα θα το λατρέψει κάθε οδηγός που μετακινείται καθημερινά σε μεγαλουπόλεις. Οι αναρτήσεις του είναι ρυθμισμένες με γνώμονα την άνεση, το τιμόνι διαθέτει καλή αίσθηση και «κόβει» αρκετά.
Το πρώτης γενιάς Hyundai i10 διακρίνεται ακόμα και με τα τωρινά δεδομένα για την πολύ καλή κατασκευή του εσωτερικού του. Όλες οι επιφάνειες είναι καλυμμένες από ανθεκτικά πλαστικά δεν φαίνονται μεταλλικά τμήματα, ενώ η συναρμογή είναι στιβαρή. Ο οδηγός διευκολύνεται και από πολύ καλή εργονομία, τη ψηλή θέση του επιλογέα ταχυτήτων και τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Οι χώροι που παρέχει ικανοποιούν τις ανάγκες τεσσάρων ατόμων κανονικού ύψους, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 225 λίτρων είναι αρκετό για τις καθημερινές απαιτήσεις.
Στον τομέα των κινητήρων, τα πιο πολλά μεταχειρισμένα Hyundai i10 πρώτης γενιάς εφοδιάζονται με το 4κύλινδρο μοτέρ των 1.1 λτ., ισχύος 67 ίππων και τα 98 Nm ροπής. Εμφανίζει καλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, διαθέτει το απαιτούμενο νεύρο, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ. και καίει 5 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή μέτρηση). Πιο λίγα εφοδιάζονται με τον ισχυρότερο 1.200άρη κινητήρα των 78 ίππων και 118 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ. και κατανάλωση 5 λτ./100 χλμ. Στο i10 facelift η ισχύς του ανέβηκε στους 85 ίππους και 120 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και μεικτή κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ.
Προσοχή! Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως μεταχειρισμένου, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να κάνει όλους τους απαραίτητους ελέγχους για να διαπιστώσει αν όλα λειτουργούν σωστά, να ζητά το χαρτί του ΚΤΕΟ και το βιβλίο των service.