Το τελευταίο, τρίτης γενιάς Scirocco αποτέλεσε μια μεγάλη εμπορική επιτυχία τα πρώτα χρόνια μετά το λανσάρισμά του (το 2008), ωστόσο διάδοχος δεν υπήρξε, αφού η ζήτηση για τέτοια αυτοκίνητα μειώθηκε δραστικά. Η παραγωγή του σταμάτησε το 2017 και πλέον όποιος θέλει ένα Scirocco θα πρέπει να ψάξει στην αγορά των μεταχειρισμένων. Εκεί θα βρει αρκετά διαθέσιμα οχήματα, με τα πιο δημοφιλή 1.4 TSI μοντέλα του 2009 έως 2012 να πωλούνται κατά μέσο όρο μεταξύ 11.000 έως 14.000 ευρώ.
Αξίζει όμως η αγορά ενός μεταχειρισμένου Scirocco; Και ναι και όχι για πολλούς και διάφορους λόγους. Στα θετικά του στοιχεία ανήκει ο δυναμικός σχεδιασμός, η προσεγμένη ποιότητα και η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ωστόσο από θέμα αξιοπιστίας δεν τα πάει και τόσο καλά, που σημαίνει ότι χρειάζεται ένα διεξοδικό έλεγχο (αυτό ισχύει για όλα τα μεταχειρισμένα). Στα αρνητικά είναι η πρακτικότητα και η ορατότητα, ωστόσο αυτός που θα το πάρει θα τα βάλει σε δεύτερη μοίρα.
Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που έχουν καταγραφεί στους ελέγχους της γερμανικής TUV και αναφέρει η Autobild, εντοπίζεται στην αλυσίδα χρονισμού, η οποία είτε σπάει είτε μετακινείται. Κάτι που ταυτόχρονα σημαίνει μεγάλη ζημιά στον κινητήρα, αλλά και στην τσέπη. Οπότε αγοράστε μοντέλο που να την έχει αλλάξει. Απώλειες λαδιού έχουν καταγραφεί στα Scirocco ηλικίας έντεκα ετών και άνω, με τα πιο νέα μοντέλα να βρίσκονται στο μέσο όρο.
Επιπλέον τα πίσω ελατήρια έχουν την τάση να σπάνε, καθώς και τα γόνατα στις εμπρός αναρτήσεις, στα πρώτα Scirocco. Βλάβες βγάζει και το DSG κιβώτιο ταχυτήτων, άρα και εδώ απαιτείται μεγάλη προσοχή. Μια δοκιμαστική οδήγηση απαιτείται για να διαπιστώσει ο αγοραστής τυχόν δυσλειτουργίες στις εναλλαγές των ταχυτήτων. Όσον αφορά το αμάξωμα, οι μεγάλες και βαριές πόρτες κρέμονται με την πάροδο του χρόνου. Από την άλλη πλευρά το σύστημα των φρένων είναι ανθεκτικό, αν και έχουν υπάρξει παράπονα για πρόωρη φθορά στα τακάκια.