Η ένατη γενιά Toyota Corolla υπήρξε ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως αγοράς και έκδοσης. Κορυφαία δεν ήταν άλλη από το T-Sport, με τα 192 άλογα και το σύστημα VVTL-i του ατμοσφαιρικού 1.800άρη κινητήρα, που του επέτρεπε να στροφάρει μέχρι τις 8.000+ σ.α.λ. Για τους ακόμα πιο απαιτητικούς, όμως, υπήρχε ένα ακόμα Corolla T-Sport: το Compressor.
Δημιουργία της Toyota Team Europe, το κομπρεσοράτο T-Sport χρησιμοποιούσε έναν μηχανικό υπερσυμπιεστή τύπου Roots και ξεχώριζε από το απλό, μέσω των 17άρηδων τροχών, της χαμηλότερης κατά 15 χλστ. ανάρτησης και του διακριτικού bodykit, αποτελούμενο από προσθήκες στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ. Ειδοποιός διαφορά και οι δυο απολήξεις της εξάτμισης, εκατέρωθεν του ψευδοδιαχύτη. Κατά μια έννοια, το Compressor είχε την εμφάνιση που θα έπρεπε να έχει το κανονικό T-Sport. Για πολλούς, και τα χαρακτηριστικά απόδοσης.
Με τη χρήση του supercharger, η ισχύς ανέβηκε στους 225 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και στα 230 Nm ροπής στις 3.600 σ.α.λ., προσφέροντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Χάρη στην περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, το Corolla Compressor διέθετε βελτιωμένες επιταχύνσεις και εν κινήσει (60-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ.).
Μόλις 250 ετοιμάστηκαν αρχικά, αποκλειστικά για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας. Στη συνέχεια, ωστόσο, αρκετές αντιπροσωπείες Toyota στην Ευρώπη μπήκαν στον πειρασμό, προσφέροντας σήμερα μερικά σπάνια αριστεροτίμονα δείγματα. Αυτό που βλέπουμε βρίσκεται στη Γερμανία, όντας μοντέλο του 2005 και με 147.092 χλμ. στο οδόμετρο. Η σπανιότητα του Corolla T-Sport Compressor και η ζήτηση για αυτό κρατάει τις τιμές αρκετά ψηλά, όπως καταδεικνύουν οι 19.900 ευρώ που ζητάει ο πωλητής για το συγκεκριμένο.