Χρήσιμα
Λίγο – πολύ οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι οδηγοί έχουν περάσει με πορτοκαλί το φανάρι, είτε γιατί δεν πρόλαβαν να φρενάρουν βλέποντάς το να ανάβει, ή γιατί ενώ το είδαν από μακριά τελικά επιτάχυναν και πέρασαν με… βαθύ κόκκινο. Τι αναφέρει όμως ο Κ.Ο.Κ. για το πορτοκαλί ή μάλλον για το κίτρινο φανάρι όπως […]
Η αλήθεια είναι πως ο Έλληνας είναι κακός οδηγός… Πολλές φορές όμως, δεν είναι από άγνοια ή επειδή δεν έμαθε κάτι σωστά αλλά γιατί… «έτσι κάνουν και οι άλλοι». Κλασσικό παράδειγμα η χρήση των αλάρμ πριν την στάθμευση, η οποία είναι ακόμη μία ελληνική πατέντα…
Το υγραέριο για την κίνηση των αυτοκινήτων έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, αφού εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον έχουν κυκλοφορήσει χιλιάδες οχήματα με κιτ LPG. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση LPG είναι πολλαπλά, όχι μόνο για τους οδηγούς αλλά και για το περιβάλλον, τις επιχειρήσεις και το κράτος.{loadposition europegas} Δείτε […]
Τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο και από αυτά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η οδική του συμπεριφορά (σε συνδυασμό με πολλούς ακόμα επιμέρους παράγοντες). Όσο καλή και αν είναι μια ανάρτηση, εάν τα ελαστικά είναι φθαρμένα ή μέτριας ποιότητας, τότε η πρόσφυση είναι μειωμένη, αυξάνεται η απόσταση στο φρενάρισμα, […]
Μπορεί τα αυτοκίνητα να είναι πιο τεχνολογικά προηγμένα από ποτέ, ωστόσο τα παλιά «πάθη» δεν διαγράφονται εύκολα. Ακόμα και με τα υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά στο πλευρό τους, οι κινητήρες κινδυνεύουν από ασθένειες του παρελθόντος – και μάλιστα, περισσότερο σε σχέση με πριν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα «πειράκια». Αλλιώς γνωστά ως προανάφλεξη, ή κρουστική καύση. Τα συμπτώματα κοινά: έντονος χτύπος […]
Μπορεί ο χειμώνας να αποτελεί εικόνα στον «κεντρικό μας καθρέπτη», τα ενδεχόμενα να κολλήσουμε όμως παραμένουν στον ορίζοντα. Κι αυτό γιατί την θέση του χιονιού αναλαμβάνουν με προθυμία οι λάσπες. Οι θερινοί μήνες ενδείκνυνται για εκτός δρόμου αποδράσεις, οι οποίες ωστόσο μπορούν να κρύβουν παγίδες πέρα από τις εδαφικές ανωμαλίες. Μια σύντομη βροχή αρκεί για να […]
Πολλοί είναι οι εσφαλμένοι μύθοι που υπάρχουν γύρω από τα εργοστασιακά αυτοκίνητα CNG με κινητήρες φυσικού αερίου, είτε λόγω ελλιπούς ενημέρωσης, είτε λόγω παραπληροφόρησης. Ορισμένους από αυτούς τους λάθος μύθους έρχεται να ξεδιαλύνει ο επικεφαλής των προϊόντων CNG της SEAT, Andrew Shepherd, ο οποίος πιστεύει ότι υπάρχουν όλες οι ενδείξεις ότι το καύσιμο αυτό θα […]
Η αλήθεια είναι πως κάποιες φορές μπορεί να μας τύχει κάτι απρόοπτο όταν είμαστε πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου μας. Ένα από αυτά που μπορούμε να πάθουμε είναι να μείνουμε χωρίς πεντάλ συμπλέκτη. Τις περισσότερες φορές μια τέτοια βλάβη μπορεί να σημαίνει για τους πολλούς… οδική βοήθεια. Παρόλα αυτά αν γνωρίζεις τον τρόπο, μπορείς […]
Όσο εξελίσσεται η αντικλεπτική τεχνολογία, άλλο τόσο προοδεύει και η εφευρετικότητα των επιτήδειων που στοχεύουν στις ξένες περιουσίες. Και δεν μιλάμε για εξεζητημένα ηλεκτρονικά ή τεχνολογίες που συναντάμε σε ταινίες του στυλ «Επικίνδυνη Αποστολή» (αν και υπάρχουν τέτοιες), αλλά για απλές καθημερινές πατέντες. Μερικούς μήνες πριν είδαμε την μέθοδο με το μπουκάλι στον τροχό. Τότε η τάση […]
Tο Δεκέμβριο και ιδιαίτερα προς το τέλος του, οι πινακίδες κυκλοφορίας είχαν την τιμητική τους στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ. Πέρα από το ετήσιο ραντεβού πολλών κατόχων Ι.Χ. με την Εφορία για την κατάθεση πινακίδων, το νομοθετικό πλαίσιο που περικλείει τη χρήση τους έχει αρκετές πτυχές, τις οποίες θα αναλύσουμε παρακάτω. Μπορώ να τις βάλω σε […]
Όλα τα ελαστικά των οχημάτων αναγράφουν στο πλαϊνό τους τμήμα μια πλειάδα από αριθμούς και κωδικούς, τα οποία δείχνουν τις διαστάσεις, τις προδιαγραφές του ελαστικού την ημερομηνία παραγωγής κ.ο.κ. Ας δούμε λοιπόν ένα – ένα αναλυτικά τι σημαίνουν τα…
Όπως κάθε αρχή του χρόνου, έτσι και για το 2019 οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας ανακοίνωσαν τις νέες ετήσιες τιμαριθμικές προσαρμογές διοδίων τελών. Δείτε ακόμη: Ξέρεις να διαβάζεις τη διαγράμμιση των δρόμων; (+video) Οι αυξήσεις κυμαίνονται από 5 έως 20 λεπτά, με τους οδηγούς των αυτοκινήτων να πληρώνουν περίπου 5-10 λεπτά περισσότερα και […]












