Χρήσιμα
Το «Α» και το «Ω» της σωστής λειτουργίας ενός κινητήρα, είναι η ποιότητα του λαδιού που διατρέχει το κύκλωμα λίπανσης. Η ακεραιότητα των μετάλλων εξαρτάται από αυτό το λεπτό φιλμ, που τα διαχωρίζει και αποτρέπει τη μεταξύ τους επαφή. Η τήρηση των προκαθορισμένων διαστημάτων συντήρησης είναι κρίσιμης σημασίας, όμως τι συμβαίνει αν για κάποιο λόγο […]
Ο κάθε οδηγός όταν πιάνει στα χέρια του στο τιμόνι και κυκλοφορεί στους δρόμους, οφείλει να είναι απολύτως σίγουρος ότι βρίσκεται σε κατάσταση να οδηγήσει με ασφάλεια. Το ίδιο ισχύει και για το αυτοκίνητο που οδηγεί, το οποίο πρέπει να είναι σωστά συντηρημένο και με όλα τα προβλεπόμενα που ορίζει ο Κ.Ο.Κ. Δείτε ακόμα: Με ποιες […]
Η καθημερινή ειδησεογραφία πλέον έχει εξελιχθεί σε ιατρικό ανακοινωθέν. Ακούμε συνεχώς για μέτρα προφύλαξης, αναπνευστικό, νοσοκομεία και ένα σωρό παρελκόμενα της πανδημίας. Ποιος να το περίμενε ότι η αγαπημένη μυρωδιά του καινούργιου, μπορεί να μπει δίπλα τους ως επιζήμια για την υγεία. Δείτε ακόμα: Πως χαλάνε γρήγορα ταχύτητες και δίσκος πλατό Σύμφωνα με μελέτη, η […]
Τα αυτοκίνητα έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά για τα οποία έχουμε πλήρη άγνοια, καθώς δεν είναι από αυτά που χρησιμοποιούμε καθημερινά, ενώ δεν έχουμε φροντίσει να ενημερωθούμε σχετικά από το εγχειρίδιο. Μπορεί όμως να χρειαστούμε κάποιο από αυτά μια άτυχη στιγμή και λόγω αγνοίας, να βρεθούμε σε αδιέξοδο. Δείτε εδώ συμβουλές για τη χρήση του αυτοκινήτου Ένα […]
Τι είναι αυτό; Ό,τι λέει το όνομα, με δυο λόγια. Η διαδικασία που ακολουθεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου, όταν στρίψουμε τη μίζα τέρμα δεξιά ή πατήσουμε παρατεταμένα το start button. H μηχανική αλληλουχία, ωστόσο, που συντελείται μεταξύ εγκεφάλου και μετάλλων του κινητήρα είναι αυτή που χρήζει ανάλυσης. Δείτε ακόμα: Νέα τεχνολογία θα σώσει το θερμικό κινητήρα […]
Πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου διαθέτουν την τεχνολογία SCR (Selective Catalytic Reduction = Σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης) με το φίλτρο σωματιδίων (DPF) για την επεξεργασία των καυσαερίων. Με τη βοήθεια ενός υγρού που ονομάζεται AdBlue και περιέχει ουρία, ο καταλυτικός μετατροπέας μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε άζωτο και νερό, που είναι αβλαβή για […]
Ο σχεδιασμός ενός κινητήρα κάθε άλλο παρά απλή υπόθεση είναι. Ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα παραγωγής, στα οποία το μοτέρ πρέπει να συνδυάζει πλειάδα χαρακτηριστικών: ισχύς, ωφέλιμο φάσμα, χαμηλές εκπομπές ρύπων και κατανάλωση, αξιοπιστία, ομαλότητα. Σε ένα αγωνιστικό, για παράδειγμα, μοναδικό ζητούμενο είναι πρωτίστως η δύναμη και η αξιοπιστία. Παλιότερα, δε, όταν τα μπάτζετ των […]
Σε έναν ιδανικό κόσμο, δεν θα χρειαζόταν καν η συγκεκριμένη ερώτηση. Πρόκειται για ένα αυτόματο σύστημα, που ενεργοποιεί μια συστοιχία LED στα εμπρός φανάρια μόλις εκκινήσουμε τον κινητήρα. Και όμως, πολύς κόσμος είτε δεν ξέρει, είτε αγνοεί εσκεμμένα την ορθή χρήση τους. Τα φώτα ημέρας έγιναν υποχρεωτικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2011, με τα […]
Οι κάτοχοι παλαιότερων SUV και σκληροτράχηλων 4×4 είναι γνώριμοι με την τεχνοτροπία της εξωτερικής ρεζέρβας. Του πέμπτου τροχού, κανονικών διαστάσεων, που βρίσκεται κρεμασμένος στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Σήμερα δεν απαντάται σχεδόν πουθενά, καθώς η πλαϊνά ανοιγόμενη πόρτα έχει εγκαταλειφθεί και για προφανείς λόγους, δεν μπορεί να τοποθετηθεί ολόκληρη ρόδα σε πόρτα πορτμπαγκάζ που ανοίγει κανονικά. […]
O χειμώνας μπαίνει σταδιακά για τα καλά και ήδη οι οδηγοί πολλών περιοχών έχουν περάσει τα χειμερινά ελαστικά στα αυτοκίνητά τους. Σήμερα δεν θα αναλύσουμε τις διαφορές μεταξύ αυτών και των χειμερινών, αλλά θα επικεντρωθούμε στην επίδραση των καιρικών συνθηκών. Για την ακρίβεια, την διακύμανση που δημιουργεί στο φρενάρισμα η διαφορά 4 βαθμών Κελσίου. Το […]
Μια κακή συνήθεια, η οποία εν πολλοίς μετετράπη σε αναγκαίο κακό τον καιρό της κρίσης, είναι ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου μόνο όταν ανάψει το «λαμπάκι» στο καντράν. Πολλοί Έλληνες εξαναγκάστηκαν να μάθουν στην οδήγηση με λίγο καύσιμο στο ντεπόζιτο, διατηρώντας τον κινητήρα και το σύστημα τροφοδοσίας σε αυτή την κατάσταση σχεδόν επί μονίμου βάσεως. Μια […]
Η μετακίνηση με το αυτοκίνητο, όπως είναι φυσιολογικό προκαλεί φθορές σε διάφορα μέρη του, μεταξύ αυτών και οι τροχοί, καθώς ταλαιπωρούνται στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους, αλλά και στα πεζοδρόμια, που αρκετοί οδηγοί καβαλάνε για να παρκάρουν. Δείτε ακόμη: Χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας και το καλοκαίρι; Δύο από τις συνηθέστερες βλάβες που προκαλούνται στους τροχούς, είναι να […]