Δοκιμές αυτοκινήτων ανά μάρκα
- ABARTH ΔΟΚΙΜΕΣ
- ALFA ROMEO ΔΟΚΙΜΕΣ
- AUDI ΔΟΚΙΜΕΣ
- BMW ΔΟΚΙΜΕΣ
- BYD ΔΟΚΙΜΕΣ
- CHEVROLET ΔΟΚΙΜΕΣ
- CITROEN ΔΟΚΙΜΕΣ
- DACIA ΔΟΚΙΜΕΣ
- DAIHATSU ΔΟΚΙΜΕΣ
- DS ΔΟΚΙΜΕΣ
- FIAT ΔΟΚΙΜΕΣ
- FORD ΔΟΚΙΜΕΣ
- HONDA ΔΟΚΙΜΕΣ
- HYUNDAI ΔΟΚΙΜΕΣ
- JEEP ΔΟΚΙΜΕΣ
- KIA ΔΟΚΙΜΕΣ
- LANCIA ΔΟΚΙΜΕΣ
- LEAPMOTOR ΔΟΚΙΜΕΣ
- LEXUS ΔΟΚΙΜΕΣ
- MAZDA ΔΟΚΙΜΕΣ
- MERCEDES ΔΟΚΙΜΕΣ
- MG ΔΟΚΙΜΕΣ
- MINI ΔΟΚΙΜΕΣ
- MITSUBISHI ΔΟΚΙΜΕΣ
- NISSAN ΔΟΚΙΜΕΣ
- OPEL ΔΟΚΙΜΕΣ
- PEUGEOT ΔΟΚΙΜΕΣ
- RENAULT ΔΟΚΙΜΕΣ
- SEAT ΔΟΚΙΜΕΣ
- SKODA ΔΟΚΙΜΕΣ
- SMART ΔΟΚΙΜΕΣ
- SSANGYONG ΔΟΚΙΜΕΣ
- SUBARU ΔΟΚΙΜΕΣ
- SUZUKI ΔΟΚΙΜΕΣ
- TOYOTA ΔΟΚΙΜΕΣ
- VOLKSWAGEN ΔΟΚΙΜΕΣ
- VOLVO ΔΟΚΙΜΕΣ
Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα! Ο απόλυτος συγκερασμός κινητήρων εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικών, που λειτουργεί ως μια ιδανική γέφυρα για το μέλλον της αυτοκίνησης. Μια τέτοια περίπτωση είναι κι η Mercedes A 250 e που δοκιμάζουμε αυτή τη φορά με το sedan αμάξωμα και το 1,33 λτ. μηχανικό σύνολο, με τη συνδυαστική ισχύ των 218 ίππων. {loadposition […]
Το δεύτερης γενιάς Duster κατάφερε να ανεβάσει και άλλο τις πωλήσεις και την αποδοχή του κοινού προς τη μάρκα, γιατί έγινε ακόμα πιο αρεστό και σύγχρονο. Παράλληλα διατήρησε ένα πολύ σημαντικό του αβαντάζ, το άριστο value for money. Μετά την πρόσφατη ανανέωση που δέχτηκε τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμά του (το 2017), βελτιώθηκε σε διάφορους […]
Μέχρι πριν 15 χρόνια, το κορυφαίο που μπορούσες να αποκτήσεις σε σπορ και γρήγορο Hyundai ήταν το Coupe 2.7 V6. Στην Ελλάδα δεν το είδαμε καθόλου, λόγω φορολογίας, συμβιβαζόμενοι με το S145. Μια έκδοση της ελληνικής αντιπροσωπείας, που τούρμπιζε τον 1.600άρη τετρακύλινδρο και τον έφτανε στα 145 άλογα. Το V6 κυμαινόταν λίγο ψηλότερα, στους 174 […]
Η δοκιμή της Mercedes-Benz C 180, έπειτα κι από το test της C 200 των 204 ίππων ήρθε να επιβεβαιώσει το εξής: Η νέα C-Class είναι η πλέον ολοκληρωμένη που έχει κατασκευαστεί ποτέ, κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα και στη βασική C 180 των 170 ίππων και των 45.350 ευρώ. Η 5η γενιά της C-Class αναμένεται να […]
Τα αυτοκίνητα της ΜΙΝΙ δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, όντας δημοφιλή ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. Σε αυτό βοηθάει ο ξεχωριστός χαρακτήρας που αποπνέει ο ρετρό σχεδιασμός τους, συνδυαστικά με την υψηλή ποιότητα κατασκευής και το οδηγοκεντρικό τους προφίλ. Στα ίδια βήματα βαδίζει και η 3η γενιά ΜΙΝΙ η οποία ανανεώθηκε εντός του 2021. Εμείς δοκιμάσαμε την […]
Με την πρόσφατη προσθήκη του Bayon, η Hyundai έγινε ακόμα πιο προσιτή και ανταγωνιστική στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, απευθυνόμενη σε ένα ευρύ αγοραστικό κοινό, που δίνει έμφαση στο στιλ, στην πρακτικότητα, αλλά και στην οικονομία. Με πολύ συμφέρουσες και δελεαστικές τιμές που ξεκινούν από 15.990 ευρώ το 1.2 λτ. MPI 84 hp […]
H 4η γενιά του Suzuki Swift βρίσκεται κοντά μας από το 2017. Το ίδιο, το Swift, «οργώνει» τις παγκόσμιες αγορές από το 1983! Και η γκαζιάρικη εκδοχή του από το 1985, με τη μορφή του GS. Αργότερα ανέλαβε το GTi και από το 2004 έχουμε το Sport. Τα τελευταία 3 χρόνια το Swift Sport έχει […]
Η Honda λανσάρισε το ανανεωμένο CR-V με ελάχιστες αλλαγές και με την προσθήκη της νέας σπορτίφ και πλούσια εξοπλισμένης έκδοσης Sport Line. Ανεξαρτήτως μοντέλου, το μεσαίο ιαπωνικό SUV διατίθεται αποκλειστικά ως 2.0 λτ. υβριδικό, γεγονός που πλέον υποδηλώνεται μέσω του λογότυπου e:HEV, στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Εκτός από το e:HEV, το «φρεσκαρισμένο» και πληθωρικό […]
Αν θέλει κάποιος να δει την πρόοδο των κορεατικών αυτοκινήτων, δεν έχει παρά να συγκρίνει το πρώτο με το σημερινό Kia Rio. Το 1999 εμφανίστηκε, 2021 έχουμε σήμερα. Μια εικοσαετία και πλέον, που μοιάζει με χιλιετηρίδα όταν διαπιστώνεις τα άλματα προόδου που έχουν γίνει, όχι μόνο στο Rio, αλλά και σε όλη την γκάμα της […]
H VW ανανέωσε το δημοφιλές μικρό της μοντέλο Polo, τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση (το 2017) της υπάρχουσας 5ης γενιάς του. Οι αλλαγές αφορούν τον ανασχεδιασμό τμημάτων του αμαξώματος και του εσωτερικού και την αναβάθμιση της ασφάλειας και τεχνολογίας. Το επικαιροποιημένο Polo διατίθεται αρχικά με τρεις κινητήρες βενζίνης, έναν φυσικού αερίου και σε τρία επίπεδα […]
Η Renault μετά το λανσάρισμα του νέου Captur και του ανανεωμένου Kadjar, ενισχύει περεταίρω την γκάμα των SUV μοντέλων της το νέο μικρομεσαίο κουπέ SUV Arkana, σε μια κατηγορία όπου μέχρι τώρα είχαν το μονοπώλιο οι πολυτελείς μάρκες. Έτσι η γαλλική φίρμα γίνεται η πρώτη mainstream αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει ένα κουπέ C-SUV και μάλιστα με […]
To C4 άλλαξε για τρίτη κατά σειρά ταυτότητα με το C-Cross, εξελισσόμενο σε καθαρό κουπέ Crossover από το μικρότερο SUV Cactus και έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του ως μικρομεσαίο χάτσμπακ, πίσω στο 2004. Σχεδόν 20 χρόνια αργότερα και εντελώς διαφορετικό από ό,τι μας συστήθηκε, το αντισυμβατικό Citroen ξεκινά από τις 18.250 ευρώ στη χώρα μας […]












