Δοκιμή Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS AT8

  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (2)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (3)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (35)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (6)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (4)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (8)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (7)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (36)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (37)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (10)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (9)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (34)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (32)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (16)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (27)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (29)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (30)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (28)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (17)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (18)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (19)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (20)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (21)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (22)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (23)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (24)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (25)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (26)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (12)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (13)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (31)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (11)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (15)
  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost 186 PS (14)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-35.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-36.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-37.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-34.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Kuga-1.5-EcoBoost-186-PS-14.jpg

Το Ford Kuga μετρά 17 χρόνια από το 2008 που παρουσιάστηκε το πρώτης γενιάς μοντέλο, ενώ μέχρι σήμερα έχει διαγράψει μια αξιόλογη πορεία στην Ευρώπη, ειδικά με το πιο δημοφιλές PHEV μηχανικό σύνολο (πρώτο το 2021, 2022 και 2023). Το νέο Kuga που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2024 απέκτησε πιο κομψό σχεδιασμό εξωτερικά, ενισχύθηκε σε τεχνολογία, συστήματα ασφαλείας και απέκτησε αναβαθμισμένα μηχανικά σύνολα.

Στη βάση της γκάμας του νέου Kuga τοποθετείται η έκδοση 1.5 λτ. EcoBoost 150 PS με μόνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και τιμή από 34.474 ευρώ. Ωστόσο, με μόνο 279 παραπάνω (από 34.753 ευρώ) διατίθεται το 1.5 λτ. EcoBoost 186 PS με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, αποτελώντας μονόδρομο ανάμεσα στις δύο εκδόσεις. Το Kuga 1.5 λτ. EcoBoost 186 PS AT8 συνοδεύεται με πλήρη εξοπλισμό από την αρχική έκδοση Titanium, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων λειτουργικό σύστημα SYNC 4 με οθόνη αφής 13,2 ιντσών, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, ενσωματωμένο modem (5G), σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και κουμπί εκκίνησης χωρίς κλειδί, όλα τα συστήματα ADAS, ασύρματη φόρτιση smartphone, ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό, πίσω συρόμενα καθίσματα, κάμερα οπισθοπορείας, 17άρες ζάντες αλουμινίου κ.λπ.

Κομψή εμφάνιση εξωτερικά

Το νέο Ford Kuga μετά τις αλλαγές που δέχτηκε πέρυσι απέκτησε πιο κομψό και ενδιαφέρον σχεδιασμό, λόγω του πλήρως ανασχεδιασμένου εμπρός τμήματος. Τα μακρόστενα και ψηλά τοποθετημένα LED φωτιστικά σώματα, η μεγαλύτερη οκταγωνική μάσκα με το «μπλε οβάλ» και ο πιο ανάγλυφος προφυλακτήρας συνθέτουν μια εκλεπτυσμένη αισθητική, χωρίς περιττές «φανφάρες». Στο πίσω μέρος του αμαξώματός του οι αλλαγές είναι λιγότερες και αφορούν τα ελαφρώς διαφοροποιημένα φανάρια και την αφαίρεση της χειρολαβής κάτω από το πλαίσιο της πινακίδας. Το Kuga παρόλο που διαθέτει πληθωρικές διαστάσεις και μετρά μήκος 4.604 χλστ. (4.615 χλστ. το ST-Line και 4.645 χλστ. το Active), καταφέρνει και κρύβει τον όγκο του, χάρη και στις απαλές καμπύλες που διατρέχουν τις πλευρικές του επιφάνειες και λειαίνουν το παράστημά του.

Προσεγμένο σε ποιότητα εσωτερικό με ευρύχωρο «σαλόνι»

Περνώντας στο εσωτερικό του νέου Ford Kuga, τα πρώτα στοιχεία που κοιτά αμέσως κανείς είναι οι δύο ψηφιακές οθόνες. Η μία αφορά τον παραμετροποιήσιμο πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και η άλλη το νέο infotainment με τη μεγαλύτερη και με πιο σύγχρονα γραφικά οθόνη αφής των 13,2 ιντσών. Το λειτουργικό σύστημα SYNC 4 ενσωματώνει πλοήγηση συνδεδεμένη στο cloud, φωνητικό έλεγχο με κατανόηση φυσικής γλώσσας, ασύρματη ενσωμάτωση Apple CarPlay και Android Auto και συνδεσιμότητα 5G FordPass για γρήγορη μεταφορά δεδομένων και ενημερώσεις λογισμικού. Στο κάτω μέρος της κεντρικής αυτής οθόνης ενσωματώθηκαν τα χειριστήρια αφής του κλιματισμού για πιο εύκολη πρόσβαση από τον οδηγό. Χαμηλότερα είναι τοποθετημένοι φυσικοί διακόπτες για το Engine Start/Stop, τους αισθητήρες παρκαρίσματος, το ξεθάμπωμα των παραθύρων, το Drive Mode και την ένταση του ραδιοφώνου.

Στον τομέα της ποιότητας, το εσωτερικό του Kuga παρουσιάζει στιβαρή συναρμογή, προσεγμένο φινίρισμα και χρήση μαλακού πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών. Άριστα παίρνει σε χώρους επιβατών, μιας και ο αρκετός αέρας για τα γόνατα και το κεφάλι εξυπηρετεί τη φιλοξενία και των πιο ψηλών. Την πρακτικότητα ενισχύει σημαντικά το συρόμενο πίσω κάθισμα σε δύο ανισομεγέθη τμήματα, τα οποία μετακινούνται σε μία διαδρομή 150 χλστ. Με τα καθίσματα πίσω το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 412 λίτρα (μέτρια τιμή για SUV 4,6 μ.), όμως η αλήθεια είναι ότι φαίνονται περισσότερα. Αυξάνεται στα 533 λτ. με τη μετακίνηση των καθισμάτων προς τα εμπρός, ενώ κάτω από το δάπεδο υπάρχει αρκετός αποθηκευτικός χώρος για διάφορα μικροαντικείμενα.

Επαρκέστατος κινητήρας – «τσιμπημένη» κατανάλωση

Ο πιο δυνατός 1.5 EcoBoost με τους 186 ίππους, τη ροπή των 240 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. και το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων, συνθέτουν ένα σύνολο που δεν του λείπει η δύναμη και είναι επαρκέστατο για το Kuga των 1.5+ τόνων. Παρότι το μοτέρ είναι τρικύλινδρο, ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται τη χαρακτηριστική χροιά ή να περνούν δονήσεις στο εσωτερικό και στα χειριστήρια, γεγονός που δείχνει πόσο μεγάλη προσοχή έχει δώσει η Ford και στην ηχομόνωση. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford διαθέτει πάρα πολύ ομαλή λειτουργία και εξασφαλίζει άμεσες αλλαγές, επιταχύνοντας το μεσαίο SUV από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. και αβίαστα στα ανοίγματα εν κινήσει. Σε ρυθμούς ταξιδιού το μοτέρ λειτουργεί σε χαμηλές στροφές, ενώ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο χειριστήριο e-shifter δεν απαιτεί καμία απολύτως παρέμβαση από τη μεριά του οδηγού. Όμως από την άλλη πλευρά είναι πιθανό να ζητήσουν κάποιοι οδηγοί και χειροκίνητες αλλαγές των ταχυτήτων έστω μέσω paddles, αλλά προς απογοήτευσή τους θα διαπιστώσουν ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Η κατανάλωση βενζίνης σε μεικτές συνθήκες βρέθηκε κατά τη διάρκεια της δοκιμής στα 10,4 λτ./100 χλμ., τιμή που παλαιότερα θεωρούνταν λογική, όμως με τα τωρινά δεδομένα των υβριδικών συνόλων είναι αυξημένη. Αν για παράδειγμα το συγκρίνουμε με το Kuga 2.5 Duratec FHEV 180 PS η διαφορά είναι μεγάλη, καθώς το υβριδικό Kuga καίει 6 λτ./100 χλμ. ή και χαμηλότερα σε αστικές συνθήκες.

«δυνατό» κράτημα στο δρόμο

Τα αυτοκίνητα της Ford είναι χρόνια τώρα συνώνυμα της πολύ καλής οδικής συμπεριφοράς, από το μικρότερο Ka έως το Mondeo που υπήρχαν παλαιότερα. Το νέο Kuga δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, αφού ο οδηγός νιώθει αμέσως τη στιβαρότητα του αυτοκινήτου στο δρόμο, αλλά αντιλαμβάνεται και τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων έχει το τίμημά της στους γεμάτους μπαλώματα, λακκούβες και λοιπές κακοτεχνίες δρόμους της χώρας μας, παρά το ψηλό προφίλ των ελαστικών (225/65 R17 στο Titanium). Ωστόσο ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας είναι πολύ καλά σεταρισμένος και δεν εμφανίζει αναπηδήσεις ή απότομες αντιδράσεις. Χαρακτηριστικό που γίνεται αντιληπτό και στους αυτοκινητόδρομους, όπου το πληθωρικό SUV πατάει εξαιρετικά, είναι ευθύβολο και μεταφέρει αυξημένη ασφάλεια στον οδηγό του. Αντίστοιχα και σε δρόμους με στροφές «κρύβει» τον όγκο και το βάρος του, αφού στρίβει υποδειγματικά και με τις -αναλογικά μικρές- 17άρες ζάντες. Παράλληλα, ο οδηγός λαμβάνει πολύ καλή πληροφόρηση και αμεσότητα από το τιμόνι, ενώ τα φρένα πιάνουν καλά, αλλά έχουν μια σκληρή αίσθηση στο πάτημα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και το Drive Mode με τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery, όπου αναλόγως προσαρμόζεται η απόκριση του κινητήρα, το βάρος του τιμονιού και η παρεμβατικότητα του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης.

+ Οδική συμπεριφορά, χώροι για τους επιβάτες, πρακτικότητα εσωτερικού, ποιότητα κατασκευής, λειτουργία κινητήρα
 – Κατανάλωση, έλλειψη χειροκίνητων αλλαγών ταχυτήτων

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.497
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
AT8
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
186/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
240/1.600-4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
195
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
6,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
154
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
108
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.604
Πλάτος (χλστ.)
1.882
Ύψος (χλστ.)
1.680
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.710
Βάρος (κιλά)
1.511
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
412-553
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
34.753 ευρώ
Get it on Google Play Download on the App Store