Δεν πρόλαβε να παρουσιαστεί η νέα BMW M2 και ήδη βελτιώθηκε, εμφανισιακά και μηχανικά από τη Manhart. Ο Γερμανός βελτιωτής σαν να περίμενε «στη γωνία» την G87, λανσάροντας την ολοκληρωμένη του πρόταση για το βαυαρικό κουπέ ούτε δυο εβδομάδες από το ντεμπούτο του.
Εξωτερικά, ο κλασικός -για αυτοκίνητο της Manhart- χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί κεντρίζει τα βλέμματα. Οι λωρίδες στις πόρτες και από το πάνω μέρος της αμφιλεγόμενης μάσκας μέχρι πίσω, χαρίζουν μοναδική παρουσία στο σεντάν της BMW. Οι λεπτομέρειες ίδιου χρώματος στους προφυλακτήρες και τις ζάντες Concave One των 21 ιντσών εξασφαλίζουν πως κανείς δεν πρόκειται να μπερδέψει τη M2 της Manhart με οποιαδήποτε άλλη. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω) και η ανάρτηση της H&R (δυο επιλογές, είτε απλά ελατήρια χαμηλώματος είτε ολοκληρωμένο coilover kit) ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look.
Κάτω από αυτό, η MH2 560 (όπως ονομάζεται) διαθέτει νέο εγκέφαλο και σύστημα εξαγωγής. Αναβαθμίσεις που είναι αρκετές, για να ανεβάσουν την απόδοση του 3.0 twinturbo εξακύλινδρου εν σειρά στα 560 άλογα και τα 650 Nm (από 460 ίππους και 500 Nm της εργοστασιακής)! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως με περισσότερα άλογα ακόμα κι από τις M3/M4 Competition, δεδομένα η βελτιωμένη M2 επιταχύνει ταχύτερα στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 3,9 δλ. της εργοστασιακής, ενώ σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται η αφαίρεση του περιοριστή ταχύτητας (στα 250 ή 280 χλμ./ώρα της εργοστασιακής).