Ακόμα και στην εργοστασιακή της μορφή, η BMW M2 Competition αποτελεί τροφή για όνειρα. Δεν είναι και λίγοι οι 410 ίπποι με τα 550 Nm ροπής από τον τούρμπο 6κύλινδρο εν σειρά των 3 λίτρων, ούτε το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό που τους διοχετεύει στους πίσω τροχούς. Φανταστείτε τι κάνουν 140 άλογα παραπάνω…
Δείτε ακόμα: Παγκόσμιο ρεκόρ-νίντζα από την BMW M2 Competition (+video)
Σάρκα και οστά σε αυτή την φαντασίωση έρχεται να δώσει η Mahnhart, η οποία έχει ήδη προλάβει να μας «αρρωστήσει» με την άποψη της περί της νέας M5 Competition. Για την Μ2 έχουμε το παλιό καλό τρίπτυχο «φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση» να φροντίζει για την αύξηση της απόδοσης. Η νέα πολλαπλή εισαγωγής παρέχει περισσότερο αέρα στο μοτέρ, η εξίσου νέα εξάτμιση κάνει τα δέοντα για την απαλλαγή του από αυτόν και ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου αναλαμβάνει να διαχειριστεί τα νέα δεδομένα. Ως αποτέλεσμα όλων των ανωτέρω, είναι 550 ίπποι και 800 Nm ροπής.
Οι επιδόσεις που εξασφαλίζουν είναι πέρα για πέρα εντυπωσιακοί: τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούν πλέον 3,9 δλ., με την τελική να ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα. Όπως είναι αναμενόμενο, ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 250 χλμ./ώρα δεν υφίσταται πια.
Διαβάστε επίσης: «Φωτιά στα κόκκινα» η BMW M5 Competition της AC Schnitzer
Εμφανισιακά ξεχωρίζει ο επιβλητικός συνδυασμός του μαύρου αμαξώματος με τα χρυσαφί αυτοκόλλητα, ενώ από κοντά ακολουθούν το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ο νέος διαχύτης στον πίσω, οι νέες ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών και η αναβαθμισμένη ανάρτηση που φέρνει το αμάξωμα πιο κοντά στο οδόστρωμα κατά 20 χλστ.