Για αρκετούς το Audi RS Q8 αποτελεί ένα φθηνότερο alter ego της εκθαμβωτικής Lamborghini Urus. Ωστόσο η δημιουργία της Manhart, το υπερ-βελτιωμένο RS Q8, όχι μόνο είναι πιο δυνατό από το ιταλικό SUV, αλλά και αρκετά πιο άγριο.
To Audi RS Q8 ξεκίνησε την καριέρα του, εξοπλισμένο με τον V8 twinturbo κινητήρα των 4 λίτρων στους 600 ίππους και τα 800 Nm. Αλλά για τους μηχανικούς της Manhart αυτά τα νούμερα δεν ήταν ικανοποιητικά και ήθελαν το κάτι παραπάνω από το εντυπωσιακό γερμανικό SUV. Αρχικά τοποθέτησαν νέα turbo, ένα μεγαλύτερο intercooler, ενώ αλλάχτηκε κι η εισαγωγή αέρα, με μια καινούργια από ανθρακόνημα. Για να μπορέσουν όμως να βγάλουν τους κρυμμένους ίππους στην επιφάνεια, έπρεπε να γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου. Εν συνεχεία ο βελτιωτικός οίκος άλλαξε κι όλο το σύστημα εξαγωγής το οποίο καταλήγει στις δυο οβάλ απολήξεις των 100 χλστ.! Αυτές κατ’ επιλογή του πελάτη μπορούν να αποκτήσουν κεραμικό ή carbon φινίρισμα.
Οι μετατροπές αυτές στο σύνολό τους έδειξαν στο δυναμόμετρο ισχύ 820 ίππων και 1.050 Nm ροπής, επιφέροντας ανάλογα την αλλαγή του ονόματος σε «RQ 800». Στο ίδιο βελτιωτικό πακέτο οι πελάτες μπορούν (με extra κόστος φυσικά) να προσθέσουν ένα ισχυρότερο kit φρένων, αλλά και διαφορετικό σύστημα ανάρτησης.
Μέχρι και την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές η Manhart δεν είχε ανακοινώσει νούμερα επιδόσεων, αλλά σίγουρα θα είναι αρκετά καλύτερα από τα 3,8 δλ. για τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα που απαιτεί το εργοστασιακό RS Q8. Για το τέλος αφήσαμε τα της εμφάνισης! Η Manhart τοποθέτησε τις θηριώδεις ζάντες με διάσταση 24 ιντσών με το κόκκινο σιρίτι, με ελαστικά διαστάσεων 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω. Από εκεί κι έπειτα σε διάφορα σημεία του αμαξώματος έχουν τοποθετηθεί κόκκινες λεπτομέρειες, όπως στη μάσκα, στους καθρέπτες και τον πίσω διαχύτη. Επιπλέον το καπό και όλη την οροφή διατρέχουν γκρι ματ και κόκκινες λωρίδες, που συμβάλλουν κι αυτές με τη σειρά τους στην απαραίτητη αγριάδα.