Το Honda Civic Type R (την αναλυτική δοκιμή του οποίου, μπορείτε να απολαύσετε εδώ) είναι από το εργοστάσιο ένα από τα ταχύτερα και σίγουρα το πιο «σκληροπυρηνικό» hot hatch της αγοράς. «Ψιλά γράμματα» για την Mugen, βέβαια, η οποία για το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκιο ετοίμασε την πιο ακραία εκδοχή του Type R που έχουμε δει μέχρι σήμερα.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα αποδίδει το νέο Honda Civic Type R με απλή αμόλυβδη;
Ο επίσημος βελτιωτής της ιαπωνικής εταιρίας θα παρουσιάσει δυο νέα πακέτα για το κορυφαίο Civic, με έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση και την αγωνιστική εμφάνιση. Το μαύρο που βλέπουμε ονομάζεται RC20GT και αποτελεί την έκδοση παραγωγής του αντίστοιχου πρωτοτύπου, που έδειξε πέρσι η Mugen στην έκθεση των βελτιωτών της Ιαπωνίας. Αντλεί επιρροές από τα αγωνιστικά Civic που συμμετέχουν στα διάφορα πρωταθλήματα Τουρισμού (με πρωτεργάτη το BTCC) και οι Ιάπωνες δηλώνουν πως πρόκειται για το απόλυτο Type R. Tα φουσκώματα στα φτερά, οι πλαϊνές ποδιές, το καπό με τους ευμεγέθεις αεραγωγούς, οι εντελώς διαφορετικοί προφυλακτήρες, η θηριώδης αεροτομή πίσω και ο αναλόγων προδιαγραφών διαχύτης, όλα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Mηχανικές βελτιώσεις δεν ανακοινώνονται, κάτι που σημαίνει πως τα 320 άλογα του 2λιτρου Turbo VTEC διατηρούνται. Όλο αυτό το ανθρακόνημα, ωστόσο, ενδεχομένως να έχει κατεβάσει το βάρος, οπότε δεν αποκλείεται το RC20GT να χρειάζεται λιγότερο από τα 5,8 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα του εργοστασιακού.
Διαβάστε επίσης: Η ανατομία του μοτέρ-«τιμωρού» του Honda Civic Type R (+video)
Στο περίπτερο της η Mugen θα έχει και το Civic Type R Prototype, το οποίο διαθέτει ένα πιο ήπιο bodykit και αποτελείται από νέα carbon μάσκα εμπρός, splitter στον εμπρός προφυλακτήρα από το ίδιο υλικό, πλευρικές ποδιές, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια νέα αεροτομή και εξάτμιση. Οι τροχοί και στα δυο Type R είναι δίχρωμοι, σε διάσταση 19 ιντσών.