Από την ώρα που έγινε γνωστό πως οι νέες BMW M3/M4 θα διαθέτουν την ιδιόμορφη μάσκα της νέας 4άρας, τα renderings με κανονικά «νεφρά» στο εμπρός μέρος των δυο sportscars άρχισαν να πληθαίνουν. Με την επίσημη παρουσίασή τους, ζήτημα χρόνο ήταν να παρουσιαστεί το ανάλογο facelift. Η Prior Design είναι η πρώτη που αναλαμβάνει να επαναφέρει το πρόσωπο της M4 στα βαυαρικά πρότυπα.
Διαβάστε επίσης: Διχάζουν οι έξτρα εξατμίσεις των νέων BMW M3/M4
Οι δυο μεγάλοι και κάθετα τοποθετημένοι αεραγωγοί της μάσκας, αντικαθίστανται από δυο μικρότερους και μακρόστενης φιλοσοφίας. Ο προφυλακτήρας παίρνει επίσης την άγουσα για τα ανταλλακτικά, με έναν που θυμίζει αυτόν στις M5 και M8 να παίρνει τη θέση του. Το τελικό αποτέλεσμα μοιάζει σαν κάποιος να πήρε το εμπρός μέρος της M8 και να το έβαλε στη M4. Και δικαιώνει πανηγυρικά όσους υποστηρίζουν πως M3/M4 χάνουν αρκετά σε εμφάνιση με τη νέα μάσκα της BMW.
Δείτε ακόμα: Κούκλα BMW M3 E46 σε γαλάζιο Laguna Seca
Εναλλακτικά, η Prior τροποποιεί τον υπάρχοντα προφυλακτήρα και τον προσαρμόζει στα μικρότερα «νεφρά», τοποθετώντας πλαστικές προσθήκες στο χώρο που καταλαμβάνουν οι κάθετοι αεραγωγοί της εργοστασιακής μάσκας. Για να πούμε την αλήθεια πάντως, η μάσκα της Prior ταιριάζει «ταμάμ» με τον διαφορετικό προφυλακτήρα, πολλαπλασιάζοντας τον δείκτη επιθετικότητας και εκφοβισμού της M4. Στο άμεσο μέλλον, ανάλογο πακέτο θα γίνει διαθέσιμο και για τη M3.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει ο ίππος στη νέα BMW M5 χωρίς τροφή;
Η ανανεωμένη «μούρη» δένει με τις επιδόσεις που χαρίζει ο 3λιτρος TwinPower εξακύλινδρος εν σειρά, των 480 ίππων/550 Nm στην απλή και 510 ίππων/650 Nm στην έκδοση Competition. Στην πρώτη, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,2 δλ. και τα 200 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. Στην Competition, οι χρόνοι κατεβαίνουν στα 3,9 δλ. και 12,5 δλ. αντίστοιχα. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.