Τα Audi RS 6 και RS 7 είναι από τα ισχυρότερα και ταχύτερα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει ένας οικογενειάρχης. Για την ακρίβεια, από τα ελάχιστα που συνδυάζουν πρακτικότητα και επιδόσεις supercar. Οι οποίες μπορούν να φτάσουν σε επίπεδα hypercar, μέσω της βελτίωσης.
Ο 4.0 V8 twinturbo συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο φανατικών υποστηρικτών του tuning, καθώς «φτερνίζεται» και ανεβαίνει από τα εργοστασιακά 600 άλογα και 800 Nm. Με ένα πρόγραμμα φτάνει στα 700 άλογα και κόστος 2.856 ευρώ, για την πρόταση της Wheelsandmore. O Γερμανός βελτιωτής προσφέρει πακέτα, το κορυφαίο εκ των οποίων φτάνει την απόδοση στους 1.045 ίππους. Πάμε να δούμε πόσο κοστίζει η αναβάθμιση του RS 7.
Το πρόγραμμα Stage 1+ προσφέρει ό,τι το βασικό (εγκέφαλο και αφαίρεση κόφτη τελικής), αλλά 740 άλογα. Κόστος: 3.781 ευρώ. Το Stage 2 προσθέτει νέο φίλτρο και αυξάνει την απόδοση στα 780 άλογα, έναντι 6.639 ευρώ. Το Stage 3 αποκτά αναβάθμιση και σε ολόκληρο το σύστημα εξαγωγής, πάντα με την ανάλογη ECU, φτάνοντας στους 840 ίππους για 11.760 ευρώ. Στο Stage 4 μπαίνουν στο παιχνίδι νέα τούρμπο και λιπαντικά αγωνιστικών προδιαγραφών, μεταξύ άλλων, εκτοξεύοντας την ισχύ στα 915 άλογα, αλλά με το ανάλογο κόστος: 18.150 ευρώ.
Το ανώτατο Stage 5, που στέλνει τον διτούρμπινο οκτακύλινδρο σε επίπεδα που ξεπερνούν τη Bugatti Veyron, περιλαμβάνει ρύθμιση του κινητήρα για κατανάλωση αγωνιστικού καυσίμου και πολλές ακόμα μετατροπές (ιδίως στους χάρτες ανάφλεξης, μέσω κεντρικής μονάδας). Το τελικό αποτέλεσμα είναι 1.045 άλογα και το τιμολόγιο κόβεται για 26.470 ευρώ.
Η εταιρία προσφέρει επίσης βελτιώσεις στην ανάρτηση, που ξεκινούν από απλά ελατήρια χαμηλώματος (781 ευρώ) και φτάνουν σε πλήρες coilover kit (4.622 ευρώ, εξαιρούνται τα RS 7 με την προαιρετική αερανάρτηση), όλα της KW. Για τους τροχούς υπάρχουν διάφορες επιλογές στα σχέδια, διάστασης 22 ιντσών και σε ελαστικά 285/30 (εδώ τιμές δεν αναφέρονται).