Το πιο «καυτό» μικρομεσαίο μοντέλο της Hyundai, το i30 N ενθουσιάζει με τα σπορ χαρακτηριστικά του σε κάθε επίπεδο, τόσο με τη δυναμική του εμφάνιση, όσο και με τις επιδόσεις του 2λιτρου turbo κινητήρα. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ο μπάσος ήχος που βγαίνει από τις εξατμίσεις και τα σκασίματα που ακούγονται, όταν ο οδηγός επιλέξει τα προγράμματα Sport+ και Ν Custom.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai i30 Fastback N
Την κίνηση του Hyundai i30 N Performance αναλαμβάνει το 2.0 λτ. T-GDI μηχανικό σύνολο απόδοσης 275 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 353 Nm στις 1.450-4.700 σ.α.λ. ή 378 Nm για λίγα δευτερόλεπτα με overboost. Το i30 N επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai i30 N (+video)
Παράλληλα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν ασχοληθεί με την αύξηση της ισχύος του 2.0 T-GDI, ο οποίος φαίνεται ότι μπορεί εύκολα να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 300 άλογα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο βελτιωτής Bluespark Automotive από την Αγγλία, εξέλιξε μια εξωτερική μονάδα 3 καναλιών, η οποία συνδέεται με τους αισθητήρες χαρτογράφησης, εκκεντροφόρων και πίεσης του turbo.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Hyundai i30 N Project C;
Αρχικά κάνει τη δυναμομέτρηση του i30 N Performane όπως είναι από το εργοστάσιο και το γράφημα έδειξε λιγότερα άλογα (256 HP στις 5.446 σ.α.λ.) αλλά περισσότερη ροπή (398 Nm στις 2.736 σ.α.λ). Κατόπιν με την προσθήκη της εξωτερικής μονάδας, ο κινητήρας έφτασε στο δυναμόμετρο τους 290 ίππους στις 5.390 σ.α.λ. και τα 464 Nm στις 2.822 σ.α.λ.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: