Το Volvo EX30 οργιάζει εμπορικά, όμως μέχρι τώρα δεν είχαμε δει κάποια πρόταση βελτίωσης γύρω από το άτομό του. Τώρα όμως έχουμε δυο μαζεμένες, μια για κάθε γούστο: είτε θες ένα EX30 πιο κοντά στην άσφαλτο, είτε ένα που μπορεί να φύγει μακριά από αυτή.
Αμφότερα έρχονται από την ολλανδική Everlast (καμία σχέση με τα αμερικανικά είδη αθλητισμού), πανέτοιμα να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των γρήγορων στις στροφές και των απαιτητικών εκτός δρόμου. Στην πρώτη περίπτωση το EX30 ντύνεται με ολοκληρωμένο body kit, που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες-μάσκα και ποδιές, φοράει μεγαλύτερες ζάντες (αδιευκρίνιστης διάστασης, μάλλον 20άρες) και τοποθετείται πιο κοντά στο έδαφος, χάρη στα ελατήρια χαμηλώματος. Στη δεύτερη έχουμε το ακριβώς αντίθετο: lift kit που αυξάνει τον «αέρα» από κάτω, χωμάτινα ελαστικά και πλαστικά προστατευτικά τόσο στα φτερά, όσο και σε προφυλακτήρες-μαρσπιέ-μάσκα. Τα δυο EX30 διαφέρουν μεταξύ τους και σε άλλες λεπτομέρειες, όπως τα αυτοκόλλητα, τη μπάρα LED που ενώνει τα εμπρός φώτα στο σπορ και τη μαύρη οροφή στο off road.
Κάτω από τα δυο -πολύ πετυχημένα οπτικά, ομολογουμένως- αμαξώματα δεν γνωρίζουμε τι αναλαμβάνει δράση. Το EX30 προσφέρεται με μονό και διπλό ηλεκτροκινητήρα, στα 272 (πισωκίνητο) και 428 άλογα (τετρακίνητο), οπότε όποια διάταξη κι αν φροντίζει για την κίνηση των δυο βελτιωμένων, μόνο αργά δεν πρόκειται να είναι. Ενδεικτικά το RWD θέλει 5,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ το AWD κατεβαίνει στα μόλις 3.6 δλ. Από τιμή, αντίθετα, έχουμε εικόνα – και μόνο προσιτή δεν είναι.
Τα δυο πακέτα της Everlast τιμολογούνται στις 10.000 ευρώ έκαστο! Οι Ολλανδοί δεν δίνουν λεπτομέρειες σχετικά με το τί κοστίζει πόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για αρκετά ακριβές βελτιώσεις.