Μπορεί στην Ελλάδα, και γενικότερα την Ευρώπη, να έχουμε μεγαλώσει με το Hilux, όμως στην Αμερική άλλο είναι το αγροτικό best seller της Toyota.
Το Tacoma κατατάσσεται υψηλότερα από το Hilux στην ιεραρχία της ιαπωνικής γκάμας, τόσο από πλευράς μεγέθους όσο και από αυτή της δύναμης. Εκεί που το γνωστό μας pick up φτάνει μέχρι τους 177 ίππους και τα 450 Nm ροπής του ντίζελ 2.8D (τον οποίο δεν βλέπουμε στην Ελλάδα, καθώς το Hilux διατίθεται αποκλειστικά με τον 2.4D των 150 ίππων και 400 Nm), το Tacoma φτάνει 100 ίππους παραπάνω. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο ατμοσφαιρικός 3.5 V6, ο οποίος ωστόσο βρίσκεται πίσω σε ροπή ακόμα και από το βασικό Hilux (359 Nm έναντι των προαναφερθέντων 400). Κάπου εδώ, μπαίνει η Overland Ready.
Δείτε ακόμα: Το Toyota Hilux Mako προκαλεί το Ford Ranger Raptor
Ο ιδιοκτήτης του περιοδικού 4WD Toyota Owner Magazine, μαζί με τον βελτιωτή που ειδικεύεται στα εκτός δρόμου αυτοκίνητα, δημιούργησε το Overland Ready Tacoma. Νέοι προφυλακτήρες, εργάτης, πλήρης εξοπλισμός για camping στην καρότσα (με κρεβάτι κιόλας), μπιτόνια νερού και βενζίνης, 16άρες ζάντες σε χωμάτινα ελαστικά, νέα ανάρτηση και μπλοκέ 100% πίσω διαφορικό είναι μερικά από τα highlights του αυτοκινήτου, που περιγράφεται ως «το απόλυτο όχημα της περιπέτειας». Ο πρωταγωνιστής, ωστόσο, κρύβεται κάτω από το καπό.
Εκεί, ο 3.5 V6 των 280 ίππων του Tacoma TRD Pro (στο οποίο βασίζεται το Overland-Ready) απολαμβάνει πλέον την παρέα ενός κομπρέσορα Magnuson TVS1900, παράγοντας πλέον 370 ίππους και 447 Nm. Και πάλι αποδίδει λιγότερη ροπή από το ντίζελ, όμως με +200 άλογα από αυτό και +90 από το TRD Pro, ετούτο το Tacoma μοιάζει έτοιμο για εμφύλιο με το επερχόμενο GR Hilux.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κοστίζει το «σκληρό» Toyota Tacoma TRD Pro;