To νέο Land Cruiser έρχεται να συνεχίσει μια παράδοση 50 ετών, με την Toyota να το ανανεώνει εκ βάθρων και να του χαρίζει ολοκαίνουργια πλατφόρμα, μαζί με πανίσχυρα μοτέρ. Το πιο γόνιμο έδαφος για βελτίωση, με άλλα λόγια.
Η Modellista αναλαμβάνει την αναβάθμιση του παρουσιαστικού στο ιαπωνικό SUV, φορώντας του το ομώνυμο Aero Kit. Σε αυτό συναντάμε διακριτικές προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα και τη μάσκα, λίγο πιο έντονες στο πλάι μέσω των αντίστοιχων ποδιών, τη στιγμή που το πίσω μέρος είναι αυτό που δέχεται τις περισσότερες παρεμβάσεις. Ο διαχύτης αλλάζει ριζικά το ύφος των μετόπισθεν στο Land Cruiser, αν και για τα δεδομένα του Ιάπωνα βελτιωτή εντύπωση προκαλεί η απουσία τετραπλών απολήξεων. Λογικά, για να μην επηρεαστούν οι εκτός δρόμου δυνατότητες. Κάτι, ωστόσο, που ούτως ή άλλως θα συμβεί αν αποφασίσει κάποιος να βγάλει στην εξοχή το βελτιωμένο Toyota, καθότι οι τροχοί πλέον φτάνουν τις 21 ίντσες σε λάστιχα 275/50.
Κάτω από το καπό δεν υπάρχουν αλλαγές, όπερ εστί 309 ίππους και 700 Nm ροπής από τον νέο 3.3 V6 ντίζελ και 415 ίππων με 650 Nm από τον επίσης νέο 3.5 twinturbo V6, που είναι και ο ισχυρότερος στα χρονικά του μοντέλου! Η σχεδίαση του body kit έγινε με βάση ερωτηματολόγια πελατών από τη Μέση Ανατολή και τη Ρωσία, οπότε καθίσταται σαφές και το πού απευθύνεται το «φτιαγμένο» J300.