Το Toyota GR Yaris έχει κερδίσει τις καρδιές όλων. Συμπεριλαμβανομένων των βελτιωτών, με την αγάπη που του δείχνουν να είναι ισάξια -αν όχι μεγαλύτερη- αυτής για τη Supra! Η Prior Design δεν ανήκει στις εξαιρέσεις, ντύνοντας το ιαπωνικό hot hatch με ένα φαντεζί, αλλά όχι υπερβολικό, widebody kit γεμάτο ανθρακονήματα.
Το
Κάτι που δεν ισχύει για τον κινητήρα, ο οποίος παραμένει ανέγγιχτος. Οι Γερμανοί δεν έχουν βάλει ούτε ένα 1ο στάδιο στον G16E-GTS, συνεπώς η απόδοση του τρικύλινδρου 1.600άρη τούρμπο παραμένει στα 261 άλογα και τα 360 Nm. Δίχως αλλαγές και το σύστημα τετρακίνησης GR-Four, ωστόσο οι μεγαλύτεροι τροχοί, τα φαρδύτερα ελαστικά και το ενδεχόμενα χαμηλότερο βάρος μπορεί να επηρεάζουν τις επιδόσεις. Ενδεικτικά, το εργοστασιακό GR Yaris θέλει κάτω από 5,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα. Λογικά εδώ ο κόφτης έχει αφαιρεθεί, οπότε μπορούμε να περιμένουμε ταχύτητες στα 250 χλμ./ώρα από τον Ιάπωνα της Prior Design.