Η Mercedes E-Class ανανεώθηκε πρόσφατα με την πλέον δυνατή έκδοση της να αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm ροπής. Αλλά για τη Brabus, αυτή η δύναμη δεν είναι αρκετή.
Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής από το Ρουρ ανέλαβε την ενδυνάμωση της κορυφαίας E-Class, αλλά και την εξωτερική της τόνωση. Το body kit (splitter και περιγράμματα εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης) κατασκευάζεται από ανθρακονήματα, ενώ οι ζάντες Platinum Edition Z που βλέπουμε ανέρχονται στις 21 ίντσες (255/30 εμπρός και 295/25 πίσω τα λάστιχα). Το νέο λογισμικό της αερανάρτησης χαμηλώνει το αμάξωμα είτε κατά 10, είτε κατά 20 χλστ. (αναλόγως προγράμματος λειτουργίας).
Στο εσωτερικό συναντάμε τη γνώριμη εικόνα των Brabus, με αναβαθμισμένες δερμάτινες και μαυροκόκκινες επενδύσεις , βελουτέ πατάκια, φωτιζόμενα μαρσπιέ και τα λογότυπα της φίρμας σε αυτά, επενδύσεις suede σε τιμόνι, καθίσματα και ταμπλό, αλλά και ανθρακονήματα.
Κάτω από το μυώδες παρουσιαστικό, αναλαμβάνει το πακέτο PowerXtra B40S-800. Όπως φανερώνει η ονομασία, η απόδοση του 4λιτρου V8 twinturbo φτάνει τα 800 άλογα.. Ακόμα πιο εντυπωσιακό το νούμερο της ροπής, που είναι αυξημένο κατά 150 Nm και γράφει «στρογγυλά» 1.000 Nm! Με +188 ίππους και +150 Nm, αναμενόμενα οι επιδόσεις είναι καλύτερες. Ο συνδυασμός του πανίσχυρου μοτέρ και του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC+, μαζί με το 9άρι αυτόματο 9G-TRONIC, παρέχουν μια επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 3,1 δλ. (από 3,5 δλ.). Η τελική εξακολουθεί να περιορίζεται ηλεκτρονικά, όμως εδώ ο κόφτης επεμβαίνει στα 300 χλμ./ώρα.
Η Brabus δεν ανακοινώνει το συνολικό κόστος της μετατροπής, αλλά σίγουρα προσιτό δεν θα είναι.