Λίγη από τη δόξα του GT-R ζήλεψε το Nissan Patrol, και ευτυχώς για αυτό υπάρχουν βελτιωτές να κάνουν τα όνειρά του πραγματικότητα. Το Black Hawk, για παράδειγμα, δείχνει πιο απειλητικό από τα περισσότερα SUVs παραγωγής που πωλούνται, έχει V8 κάτω από το καπό και μάλιστα όχι μόνο του, αλλά με κομπρέσορα!
Το «ρουκετοβόλο» Patrol μας έρχεται από τη Νότιο Αφρική και τη BB Motorsport, με μια άκρατα επιβλητική και κατάμαυρη μάσκα σε μοτίβο «X» να δεσπόζει μπροστά. Ο νέος προφυλακτήρας και οι μεγαλύτερες εισαγωγές επίσης φτιάχνουν οπτικά το ιαπωνικό SUV, τροφοδοτώντας παράλληλα με περισσότερο αέρα τα φρένα. Τα οποία φρένα αποτελούνται από τρυπητές δισκόπλακες και 6πίστονες δαγκάνες, έχοντας πολυάκτινες «χωστές» ζάντες 22 ιντσών να τα περιβάλλουν. Η ανάρτηση δεν θα μπορούσε να μην είναι χαμηλωμένη και σκληρότερη, δεδομένης της γενναιόδωρης αύξησης στην ισχύ του κινητήρα.
Καρδιά του Black Hawk είναι ο 5.6 V8, απόδοσης 405 ίππων και 560 Nm ροπής. Το ατμοσφαιρικό σύνολο παράγει 434 άλογα στο Nismo Patrol (ίδια η ροπή), ωστόσο η BB Motorsport αποφάσισε να κάνει «μάγκα» την κορυφαία έκδοση του απλού Patrol. Κάτι που κατάφερε με το παραπάνω, τοποθετώντας κομπρέσορα και εκτινάσσοντας τα νούμερα στους 538 ίππους και τα 772 Nm. Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης αναλαμβάνουν το διαμοιρασμό της ισχύος στους τροχούς, μετατρέποντας το Patrol Black Hawk σε πρώτης τάξεως θαμώνα dragstrips. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά σίγουρα δεν υπάρχει σχέση με τα 7,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα του εργοστασιακού Patrol 5.6 V8, ούτε με τα 210 χλμ./ώρα τελικής.
Σχέση δεν υπάρχει ούτε σε θέμα τιμής, καθώς το Black Hawk τιμολογείται στα 2,2 εκατ. ραντ (111.000 ευρώ). Συγκριτικά, το Patrol 5.6 V8 ξεκινά από τα 1,75 εκατ. ραντ (87.190 ευρώ).