Η Brabus δεν φείδεται βελτιώσεων και φαντασίας στη μετατροπή της G-Class, την οποία έχει μεταμορφώσει ουκ ολίγες φορές σε pick up. Αυτή τη φορά, όμως, οι Γερμανοί ξεπέρασαν τους εαυτούς τους, δημιουργώντας ένα αγροτικό 900 ίππων!
Η 900 XLP One of Ten αποτελεί μια ωδή στην επί τροχών τρομοκρατία, όντας 69,2 εκατοστά μακρύτερο από την G-Class (5.310 χλστ. στο σύνολο) και με 25 ολόκληρα εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (49 εκατοστά συνολικά)! Από τις πίσω κολώνες και πίσω το σασί είναι επιμηκυσμένο, προκειμένου να δοθεί ο απαραίτητος χώρος στην καρότσα, αλλά και ενισχυμένο. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση συνοδεύεται από νέους άξονες, που στέλνουν σε πρωτόγνωρα επίπεδα τις ικανότητες της αγροτικής Mercedes μακριά από την άσφαλτο. Στο ίδιο μήκος κύματος ο «εργάτης» μπροστά (μέχρι 4.500 κιλά τραβάει) και οι 22άρηδες τροχοί με τα μικτά ελαστικά Pirelli Scorpion ATR, σε διάσταση 325/55, που μοιάζουν με 18άρηδες στο τεράστιο παράστημα του αυτοκινήτου!
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο από δέρμα παντού -μέχρι και στο χώρο των πεντάλ- και φιλέτα ανθρακονημάτων, με τα τελευταία να τοποθετούνται σε ταμπλό, πόρτες, κεντρική κονσόλα και τιμόνι.
Τέτοια εμφάνιση δεν θα μπορούσε να μη συνοδεύεται από την ανάλογη δύναμη, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για δημιουργία της Brabus. Οι μάστορες από το Μπότροπ έχουν υπερκυβίσει τον 4.0 V8 twinturbo στα 4.4 λίτρα, τοποθετώντας παράλληλα μεγαλύτερα τούρμπο και intercooler, αναβαθμισμένη εξάτμιση και νέα κεντρική μονάδα. Η ισχύς φτάνει στους 900 ίππους και η ροπή στο ασύλληπτο νούμερο των 1.250 Nm, αναγκάζοντας τους τεχνικούς στον περιορισμό της στα 1.050 Nm μέσω ηλεκτρονικού κόφτη, για την προστασία της μετάδοσης. Παρά τους σχεδόν 3 τόνους βάρους (2.936 κιλά), το γερμανικό «υπερωκεάνειο» μπορεί να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,4 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 210 χλμ./ώρα, όπου επίσης περιορίζεται ηλεκτρονικά.
Όπως δηλώνει η ονομασία του αυτοκινήτου, μόλις 10 900 XLP θα κατασκευαστούν. Το κόστος; 658.625 ευρώ έκαστο!