Πριν 13 χρόνια η Audi παρουσίασε ένα ατμοσφαιρικό 10κύλινδρο σύνολο 5,2 λίτρων σε διάταξη V, με σκοπό το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης για την 1η γενιά του R8. Απέδιδε 525 ίππους και μπορούσε να συνδυαστεί είτε με 6αρι χειροκίνητο, είτε με το DSG ίσου αριθμού σχέσεων, ενώ έναν χρόνο μετά ανέβηκε στα 560 άλογα στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής GT.
Fast forward στο 2019, όπου το R8 βρίσκεται στην 2η και τελευταία βενζινοκίνητη έκφανση, εξαπολύοντας μέχρι 620 ίππους και 580 Nm ροπής στο οδόστρωμα. Όλα αυτά από το εργοστάσιο. Διότι o 5.2 FSI V10 έχει εξελιχθεί σε «χρυσωρυχείο» για τους βελτιωτές, με τα twinturbo κιτ και τις 1.000άρες ίππων να μοιράζονται διεθνώς. Η VF Engineering ακολουθεί έναν διαφορετικό δρόμο υπερτροφοδότησης, αυτόν της μηχανικής. Η προσθήκη κομπρέσορα και η αναβάθμιση περιφερειακών (εξάτμιση, εγκέφαλος, εισαγωγή) ανεβάζει την ισχύ στα 830 άλογα, συνδυαζόμενη με εμφάνιση κατευθείαν από την αγωνιστική μορφή του γερμανικού supercar.
Το βελτιωμένο R8 των Αμερικανών παίρνει ιδέες από το R8 GT4, με το αεροδυναμικό πακέτο και τις 20άρες ζάντες να σε βάζουν απευθείας στο κλίμα για πίστα. Splitter, ποδιές, διαχύτης και αεροτομή κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, ενώ η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη και τα φρένα μεγαλύτερα. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται επίσημα, ωστόσο οι προβλέψεις κάνουν λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,0 δλ. και τελική άνω των 330 χλμ./ώρα. Λογικά καλύτεροι είναι και οι χρόνοι που μπορεί να γράψει σε σιρκουί, δεδομένων των 210 ίππων διαφοράς από το κορυφαίο εργοστασιακό R8.
Το κόστος του πακέτου ανέρχεται στις 36.995 δολάρια (33.985 ευρώ), όμως υπάρχει και έκδοση 800 ίππων που κοστίζει 31.995 δολάρια (29.392 ευρώ). Το πράσινο χρώμα των φωτογραφιών κοστολογείται στις 3.000 δολάρια (2.755 ευρώ), οπότε συνολικά για το R8 όπως το βλέπουμε χρειάζονται 35.000-40.000 δολάρια, δίχως να υπολογίζεται το κόστος του αυτοκινήτου.