Αναμφίβολα η BMW M8 είναι ένα ταχύτατο, πανίσχυρο και θελκτικότατο αυτοκίνητο. Σχεδιαστικά, ενδεχομένως η Gran Coupe ακόμα παραπάνω. Η G-Power ανέλαβε να φέρει την τετράθυρη κουπέ 8άρα σε επίπεδα LaFerrari, αλλοιώνοντας ελαφρώς την αρμονία των γραμμών στο αμάξωμα.
Το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει τα «νεφρά», το splitter, τις πλαϊνές ποδιές, τον διαχύτη και την αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, με την τελευταία να είναι και αυτή που κάνει τη «ζημιά» στο ντιζάιν της Βαυαρής, καθώς δείχνει κατά τι παράταιρη. Οι νέες ζάντες των 21 ιντσών περιβάλλονται σε ελαστικά 285/30 εμπρός – 295/30 πίσω, ενώ το επίσης νέο καπό φέρει αεραγωγούς και ψύχει καλύτερα τον ντοπαρισμένο κινητήρα από κάτω.
Η εργοστασιακή M8 Gran Coupe Competition αποδίδει 625 ίππους και 750 Nm από τον twinturbo V8 των 4.4 λίτρων. Η BMW ανακοινώνει 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 10,6 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (ίδια ακριβώς νούμερα με την κουπέ). Η G-Power προσφέρει μεγαλύτερα τούρμπο και intercooler στον 4.4 V8 twinturbo της, συνοδευόμενα από αναβαθμισμένο τρίπτυχο εξάτμισης – εισαγωγής – εγκεφάλου, νέα έμβολα και το πρόγραμμα GP-900 στον εγκέφαλο, για ένα τελικό αποτέλεσμα της τάξης των 900 ίππων και 1.050 Nm!
Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, ωστόσο μια άλλη βελτιωμένη M8, με 823 άλογα και 1.050 Nm, έχει γράψει 2,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ξεπεράσει τα 310 χλμ./ώρα, με 7η σχέση στο Steptronic. H συγκεκριμένη που είναι και ισχυρότερη, δεν αποκλείεται να είναι ταχύτερη στις επιταχύνσεις και να υπερβαίνει τα 340 χλμ./ώρα τελικής. Εναλλακτικά, για όσους δεν χρειάζονται τόση ισχύ, η G-Power διαθέτει κιτ με 840 ή 700 ίππους.