Για τη βελτιωσιμότητα της Lamborghini Urus δεν μπορεί να τεθεί ζήτημα. Ο 4.0 V8 twinturbo αποδεδειγμένα λειτουργεί δίχως πρόβλημα στα 800-900, ακόμα και παραπάνω, άλογα εφ’ όσον οι άνθρωποι που τον «σκαλίζουν», ξέρουν τι κάνουν. Αυτοί της Roadshow International φαίνεται πως το κατέχουν το άθλημα, μηχανικά και εμφανισιακά, φτιάχνοντας μια κατακόκκινη Urus με 915 άλογα.
Το φλογερό αμάξωμα έχει περαστεί με κεραμική επίστρωση, για έξτρα αντοχή της βαφής στις γρατζουνιές και τις κακουχίες, και ματ φινίρισμα ενώ το gloss black «χέρι» σε splitter, ποδιές και διαχύτη δημιουργούν μια εντυπωσιακή rossonero εικόνα. Φυσικά μέγιστο ρόλο σε αυτό παίζουν οι επίσης μαύρες 23άρες ζάντες, που φιλοξενούν κόκκινες δαγκάνες για τα φρένα πίσω τους. Τα ελατήρια χαμηλώματος φέρνουν πιο κοντά στο έδαφος την Ιταλίδα κατά 15 χλστ., μειώνοντας το κενό ελαστικού-θόλου και βελτιώνοντας περαιτέρω το παρουσιαστικό του ιταλικού υπερ-SUV.
Στο εσωτερικό η πλήρης αντίθεση, με λευκά δέρματα να καλύπτουν τα πάντα, αλλά όχι μόνα τους. Οι πράσινες λεπτομέρειες στα καθίσματα και οι κόκκινες σε πόρτες-ζώνες ασφαλείας δημιουργούν τη χαρακτηριστική tricolore οπτική, που παραπέμπει στα τρία χρώματα της σημαίας της Ιταλίας! Δική του, μοναδική, πινελιά έχει ο «ουρανός», που θυμίζει τον έναστρο ουρανό μιας ξάστερης νύχτας.
Κάτω από το καπό είναι που συναντάμε τα ακόμα πιο σπουδαία, καθώς ο 4.0λιτρος διτούρμπινος V8 αποκτά καινούργια εξάτμιση, νέα πολλαπλή εισαγωγής, μεγαλύτερα intercooler και επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο. Οι τουρμπίνες παραμένουν εργοστασιακές, αλλά χάρη στις παραπάνω αναβαθμίσεις η ισχύς απέχει παρασάγγας από τα επίπεδα του μοτέρ, όταν η Urus περνάει τις πύλες της Sant’Agata. Τα 650 άλογα και 850 Nm γίνονται 915 ίπποι και 1.017 Nm, κατεβάζοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. (από 3,6 δλ.) και στέλνοντας την τελική στα 338 χλμ./ώρα (από 305 χλμ./ώρα)!