Τα πισωκίνητα Toyota έχουν αφήσει το δικό τους στίγμα στην άσφαλτο και τις καρδιές των οδηγών, με πρωταγωνιστές τα αντίστοιχα Starlet, τις Celica, προφανώς τις Supra και φυσικά το θρυλικό Corolla AE86. Το τελευταίο, εξάλλου, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το GT86, που σήμερα βρίσκεται στη δεύτερη γενιά του, ως GR86. Corolla με την κίνηση στον άξονα τον σωστό, όμως, υπήρξαν κι άλλα.
Γνωστότερο και πιο επιτυχημένο, το KE30. Η τρίτη γενιά του ιαπωνικού μικρομεσαίου, με άλλα λόγια, που κυκλοφόρησε από το 1974 έως το 1981. Στην Ελλάδα μεγαλούργησε με το σεντάν αμάξωμα, ενώ δεν ήταν λίγα τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν με το κλασικό κουπέ, αλλά και το δίθυρο wagon. Φυσικά, λατρεία για το Corolla δεν δείχνει μόνο η ελληνική αγορά. Λογικότατο, καθώς μιλάμε για το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της Ιστορίας. Μεγάλοι fans του μικρομεσαίου Toyota είναι και οι Αυστραλοί, ανεξαρτήτως γενιάς.
Το KE36 που βλέπουμε, είναι μοντέλο του 1981 και ένα από τα πολύ σπάνια, που κατασκευάστηκαν στη χώρα των καγκουρό. Ξεκίνησε την καριέρα του με τον 1.300άρη των 60 ίππων στο μηχανοστάσιο, αλλά εσχάτως έχει εξελιχθεί σε vintage «σαμουράι». Κάτω από το αθώο αμάξωμα συναντάμε πλέον τον 2λιτρο 4A-GE, σε υπερτροφοδοτούμενη μορφή και πολλές βελτιώσεις. Η τουρμπίνα GTX2860 της Garrett, μαζί με το intercooler της Mishimoto, την πολλαπλή εισαγωγής της Weldspeed , τη νέα εξάτμιση και τον εγκέφαλο Haltech Elite 1500 είναι ικανός συνδυασμός για μέγιστη απόδοση 300 ίππων, προσφέροντας παράλληλα και ηπιότερη ρύθμιση στα 250 άλογα!
Τη μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς αναλαμβάνουν το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο από Lexus IS200, σε συνεργασία με μπλοκέ διαφορικό από Nissan Skyline R31! Η ανάρτηση αποτελείται από coilover kit της Techno Toy Tuning εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Koni πίσω, τα φρένα είναι της Willwood, ενώ οι 15άρες Performance Superlite ζάντες περιβάλλονται από ημισλίκ ελαστικά! Προσθέστε σε όλα αυτά ένα βάρος που μετά βίας φτάνει τον 1 τόνο και έχετε ένα πακέτο που «ξυρίζει».