Ο πασίγνωστος Γερμανός βελτιωτής δεν έχασε χρόνο και είναι ο πρώτος που πιάνει στα χέρια του το νέο VW Golf R. Κι όταν μιλάμε για αυτοκίνητο της ABT, τότε τα αποτελέσματα είναι εγγυημένα.
Η φίρμα από το Κέμπτεν, όπως συνηθίζει, δεν προέβη σε εμφανισιακές εξάρσεις. Λίγες και καλές αναβαθμίσεις, που αρκούν για να ανεβάσουν επίπεδο το παράστημα του Golf R. Οι μαύρες 19άρες πολυάκτινες ζάντες κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά, έχοντας τα μαύρα αυτοκόλλητα χαμηλά στις πόρτες και τα κυψελοειδούς μοτίβου στην τρίτη κολώνα να ολοκληρώνουν την οπτική ενίσχυση του κορυφαίου Golf. Σε μαύρο χρώμα είναι φινιρισμένο και το spoiler οροφής, ενώ στο εγγύς μέλλον θα διατίθενται ελατήρια χαμηλώματος. Κάτω από το διακριτικά πιο δυναμικό αμάξωμα βρίσκεται η ουσία.
Σκοπός της ABT δεν ήταν να μετατρέψει σε κτήνος το Golf R, αλλά σε πιο βάσιμο ανταγωνιστή των Audi RS 3 και Mercedes-AMG A45 S. Με μια απλή αντικατάσταση της ECU, το μπλε VW έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στους συμπατριώτες του. Από τα 320 άλογα και 420 Nm ροπής, ανεβαίνει στους 390 ίππους και τα 470 Nm. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά υπολογίστε περίπου 4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (4,7 δλ. το εργοστασιακό). Το RS 3 και η A45 S παραμένουν ταχύτερα (3,8 δλ.), όμως το Golf R της ABT κλείνει σημαντικά τη διαφορά. Και με την εξάτμιση που εξελίσσεται, με στόχο τα 410-420 άλογα, αναμένεται να την εκμηδενίσει.