Το συγκεκριμένο προσωνύμιο συνόδευε τον αείμνηστο Τούρκο Ολυμπιονίκη της άρσης βαρών, Ναΐμ Σουλεϊμάνογλου. Αντιπροσωπευτικό των απίστευτων κιλών που σήκωνε, σε αντιδιαστολή με το μικρό του μέγεθος (μόλις 1,47 μέτρα ύψος, 64 κιλά. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1988 σήκωσε 190 κιλά, επίδοση που παραμένει μέχρι σήμερα ρεκόρ για το μεγαλύτερο βάρος που έχει σηκώσει ποτέ αθλητής, σε σύγκριση με το σωματικό του βάρος – 3,17 φορές). Το Abarth 595 Hercules της Pogea Racing, εμφανισιακά τουλάχιστον, δεν φαίνεται να «σηκώνει» πολλά.
Το ολοκληρωμένο wide body kit, με τις προσθήκες στα φτερά μπρος-πίσω και τα μαρσπιέ, μετατρέπουν το μικρό Abarth σε σωστή «πόρτα»! Το κατάμαυρο χρώμα εντείνει τον απειλητικό προσανατολισμό, όπως και οι 18άρες ζάντες μαζί με το ρυθμιζόμενο coilover kit, που χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 45 χλστ. Νέο είναι και το καπό, με τους μεγάλους αεραγωγούς που φροντίζουν για την ψύξη του 1.400άρη τούρμπο, μα κυρίως την τόνωση του «Ηράκλειου» παρουσιαστικού, ενώ δεν λείπει η απαραίτητη αεροτομή. Όλα τα κομμάτια του body kit δε, κατασκευάζονται από ανθρακόνημα.
Χωρίς την ανάλογη υποδομή όμως, δεν θα μπορούσε να σταθεί αντάξιο του ονόματός του. Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ διαθέτει νέο εγκέφαλο και αναβαθμισμένη εξάτμιση, που ανεβάζουν την απόδοση στα 220 άλογα και 350 Nm ροπής (180 ίπποι και 250 Nm το εργοστασιακό). Το Hercules επιταχύνει ταχύτατα, απαιτώντας μόλις 6,2 δλ, για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 235 χλμ./ώρα τελικής. Αναβαθμίσεις, ωστόσο, που κοστίζουν ακριβά.
Για να μετατρέψει ένα απλό 595 σε «Ηρακλή», η Pogea Racing ζητά 18.810 ευρώ! Σημειωτέον, το 695 70 Anniversario , στο οποίο βασίζεται το Hercules, ξεκινά από τις 34.100 ευρώ. Το συνολικό κόστος του Hercules δηλαδή, στην καλύτερη, είναι 52.910 ευρώ!