Οι Rolls-Royce δεν είναι το πρώτο όνομα που σκέφτεται κάποιος όταν μιλάει για βελτίωση. Η υποδομή, ωστόσο, υπάρχει. Η Ghost εξοπλίζεται με έναν twinturbo V12 6.75 λίτρων, για παράδειγμα. Τέτοιες προδιαγραφές είναι «λουκούμι» για τη Spofec.
Το παρακλάδι της Novitec, υπεύθυνο για τη βελτίωση λιμουζινών και premium κατασκευών, τοποθετεί το πρόγραμμα N-Tronic στο γερμανικό μοτέρ (καταγωγής BMW) και στέλνει την απόδοση στους 685 ίππους και τα 985 Nm ροπής! Αύξηση που ισοδυναμεί με 111 άλογα και 135 Nm επιπλέον, σε σχέση με την εργοστασιακή. Οι 2,5 τόνοι της Ghost επιταχύνουν στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,5 δλ., ήτοι 0,3 δλ. ταχύτερα από το εργοστάσιο. Η τελική ταχύτητα πάντως παραμένει ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 χλμ./ώρα, για την προστασία των ελαστικών.
Εμφανισιακά, η βελτιωμένη Rolls-Royce διακρίνεται για το δυναμικό, αλλά και διακριτικό body kit, που αποτελείται από ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός, με μεγαλύτερες εισαγωγές και αεροδυναμικές προσθήκες, αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, πλαϊνές ποδιές, spoiler στην άκρη της πόρτας του πορτμπαγκάζ και διαφορετικό προφυλακτήρα πίσω. Όλα τα εξαρτήματα κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, με τους Γερμανούς να αναφέρουν πως η διαμόρφωση του εμπρός μέρους μειώνει την άνωση στις υψηλές ταχύτητες.
Αυτές που ξεχωρίζουν αμέσως, όμως, δεν είναι άλλες από τις 22άρες ζάντες της Vossen, που περιβάλλονται από ελαστικά 265/35 εμπρός και 295/30 πίσω. Το τεράστιο μέγεθος των τροχών κολακεύεται από το πρόγραμμα χαμηλώματος Spofec Can-Tronic, που ρυθμίζει την αερανάρτηση στα 40 χλστ. χαμηλότερα για ταχύτητες μέχρι 140 χλμ./ώρα. Τιμές δεν ανακοινώθηκαν για κανένα κομμάτι του βελτιωτικού πακέτου, αλλά δεδομένου ότι μιλάμε για Rolls το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα είναι φθηνό.