Μέχρι πρόσφατα, η Ford είχε την ησυχία της στα γρήγορα αγροτικά. Το Ranger Raptor εδώ και το ανάλογο F-150 στις Η.Π.Α., αποτελούσαν τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας. Ο ερχομός του RAM 1500 TRX όμως, εκτός του ότι έθεσε ιστορικά στάνταρ ισχύος για την κατηγορία, έκανε τα δυο μοντέλα του «Μπλε Οβάλ» να μοιάζουν «υποσιτισμένα». Για αυτό και η Roush αναλαμβάνει να «φουσκώσει» το Ranger.
Διαβάστε επίσης: Με 330 άλογα το νέο Ford Ranger Raptor
Ο διάσημος βελτιωτικός οίκος, που ειδικεύεται στα Ford, τονώνει την εμφάνιση και τις δυνατότητες του μεσαίου pick up, τοποθετώντας αμορτισέρ αερίου και ελατήρια ανύψωσης, που αυξάνουν την απόσταση από το έδαφος και αντέχουν περισσότερα φορτία, όπως λόγου χάρη την απότομη συμπίεση μετά από άλματα. Οι τροχοί των 18 ιντσών και τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά General Grabber ATX ολοκληρώνουν το setup του αυτοκινήτου, με τα φουσκωμένα φτερά, τους νέους προφυλακτήρες και την μπάρα με τα LED στην οροφή να ξεκαθαρίζουν τις προθέσεις του «φορτωμένου» Ranger.
Δείτε ακόμα: Ποιο είναι το ισχυρότερο αγροτικό στην Ελλάδα;
Κάτω από το καπό, οι Αμερικανοί δεν έχουν προχωρήσει σε επεμβάσεις. Ο τετρακύλινδρος 2.3 EcoBoost εξακολουθεί να αποδίδει 270 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 420 Nm στις 3.000 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με 10άρι αυτόματο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7 δλ. ακριβώς, με το 400άρι να ολοκληρώνεται σε 14,7 δλ. και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Παρ’ όλη την απουσία αύξησης στην ισχύ, το πακέτο της Roush κοστολογείται στις 12.750 δολάρια (10.701 ευρώ).