Η Lamborghini Urus είναι ένα από ταχύτερα SUV σε εργοστασιακό επίπεδο, αλλά και ένα από τα προσφιλέστερα στη βελτίωση. «Βούτυρο στο ψωμί» της Novitec, δηλαδή, η οποία αναλαμβάνει να κάνει το ιταλικό hyper-SUV «πόρτα» εμφανισιακά.
Η Urus SE φοράει το bodykit Esteso, που την προικίζει με φουσκωμένα φτερά και αυξημένο πλάτος 100 χλστ. εμπρός – 120 χλστ. πίσω (!), μαζί με ανθρακονήματα στο splitter, τις ενθέσεις στις εισαγωγές του προφυλακτήρα, τη μάσκα, τον μεγαλύτερο διαχύτη, το καπό και την αεροτομή. Οι Γερμανοί δηλώνουν πως οι αλλαγές δεν είναι μόνο αισθητικής φύσεως, καθώς το πίσω μέρος παρουσιάζει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Στο ίδιο μήκος κύματος τα ελατήρια χαμηλώματος των 25 χλστ. (και προαιρετικά ηλεκτρονικά ελεγχόμενο «πάνω-κάτω» κατά 25 χλστ., με το πάτημα ενός κουμπιού), που δένουν εξαιρετικά με τις 23άρες σφυρήλατες χρυσαφί ζάντες της Vossen.
Κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό, η σύζευξη του 4.0 V8 twinturbo και ενός ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική απόδοση 800 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 950 Nm από τις μόλις 1.750 σ.α.λ., μένει απαράλλαχτη στους αριθμούς. Το μόνο που αλλάζει είναι ο ήχος, μέσα από την custom εξάτμιση (με ασορτί χρυσαφί απολήξεις) της Novitec. Η μπαταρία των 25,7 kWh εξασφαλίζει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ., την ώρα που ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει την Urus SE μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Η Urus SE θέλει 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (-0,1 δλ. σε σχέση με την S), όμως μέχρι τα 200 χλμ./ώρα η διαφορά ανοίγει στα 1,1 δλ. (11,4 δλ. η SE, 12,5 δλ. η S). Στο 0-200 χλμ./ώρα μάλιστα, η plug-in υβριδική ξεπερνά ακόμα και την κορυφαία Performante (-0,1 δλ., παραμένει η ταχύτερη στο 0-100 με 3,3 δλ.)! Ταχύτερη όλων αναδεικνύεται και στην τελική η SE, καθότι αγγίζει τα 312 χλμ./ώρα



















































