Η ισχυρότερη Maserati παραγωγής όλων των εποχών παίρνει ακόμα περισσότερα άλογα από τη Novitec, η οποία ανεβάζει την κορυφαία «Τρίαινα» πάνω από τα 700 άλογα.
Ο Γερμανός βελτιωτής τοποθετεί στον 3.0 V6 twinturbo Nettuno το πρόγραμμα N-Tronic και το συνοδεύει με νέα εξάτμιση, προκειμένου να αυξήσει την απόδοσή του κατά 81 άλογα και 88 Nm. Οι πίσω τροχοί της MC20 παραλαμβάνουν πλέον 711 ίππους στις 7.400 σ.α.λ. και 818 Nm στις 3.000 – 5.500 σ.α.λ., από 630 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm στις 3.000 – 5.500 σ.α.λ. της εργοστασιακής. Το παραπανίσιο γκάζι βελτιώνει τις επιδόσεις, με τη Novitec να ανακοινώνει 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (0,1 δλ. ταχύτερα) και 8,4 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα (-0,4 δλ.). Η τελική επίσης εμφανίζεται αυξημένη, δίχως να ανακοινώνεται το πόσο. Το μόνο που λένε οι Γερμανοί είναι πως υπερβαίνει τα 325 χλμ./ώρα της MC20, στη μορφή που βγαίνει από τη μονάδα της Μόντενα.
Αλλαγές δεν έχουμε μόνο κάτω από το σμιλεμένο αμάξωμα, αλλά και σε αυτό. Το νέο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα έχει σχεδιαστεί βάσει αεροδυναμικής σήραγγας και μειώνει την άνωση στις υψηλές ταχύτητες, η ducktail αεροτομή πίσω αυξάνει την κάθετη δύναμη στον ανάλογο άξονα, τα νέα ελατήρια χαμηλώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 25 χλστ. και οι ζάντες 20 ιντσών εμπρός – 21 πίσω της Vossen, που περιβάλλονται από ελαστικά 255/35 – 325/25 αντίστοιχα, βελτιώνουν τόσο το αισθητικό σκέλος όσο και εκείνο της πρόσφυσης.