H Irmscher διατηρεί τόσο ισχυρούς δεσμούς με την Opel, που έχουν σφυρηλατηθεί σε διάστημα 55χρόνων. Από το 1968, όταν και ιδρύθηκε ο βελτιωτής από το Ρεμσχάλντεν, μέχρι σήμερα, τα περισσότερα αυτοκίνητα του Γερμανού κατασκευαστή έχουν δεχτεί τις περιποιήσεις του, ενώ άλλα έχουν σημειώσει και μεγάλες επιτυχίες στους αγώνες. Με τέτοια παράδοση από πίσω, δεν θα μπορούσε να μην λάβει τις ανάλογες «βιταμίνες» η κορυφαία έκδοση του νέου Astra.
Το Astra GSe αποκτά νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, μεγάλο διαχύτη, αυτοκόλλητα σε καπό-πόρτες (προαιρετικά), μαύρο καπό και οροφή με κόκκινες λεπτομέρειες (επίσης προαιρετικά), αεροτομή και ελατήρια χαμηλώματος, αποκτώντας ακόμα περισσότερο δυναμισμό στη σχεδίαση και τα οδηγικά χαρακτηριστικά. To επιθετικό αμάξωμα έρχεται 25 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, την ώρα που η ανάρτηση του GSe είναι ήδη 10 χλστ. χαμηλότερη από εκείνη του απλού Astra, ενώ παράλληλα υπάρχει μια μεγάλη γκάμα από ζάντες 18 ή 19 ιντσών για το «δέσιμο» της εμφάνισης.
Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες διχρωμίες στα καθίσματα, τις πόρτες και το ταμπλό, ενώ δεν λείπουν τα νέα πατάκια και οι επενδύσεις με βουρτσισμένο αλουμίνιο στα χερούλια των θυρών.
Μηχανικά, αντίθετα, οι Γερμανοί άφησαν στην ησυχία του το plug-in υβριδικό σύνολο, που απαρτίζεται από τον 1.600άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 180 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 225 άλογα και τα 360 Nm ροπής, περνώντας στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Επιδόσεις τώρα δεν ανακοινώνονται ούτε από την Irmscher, αλλά ούτε και από την Opel για το εργοστασιακό Astra GSe